Qua soto podè vedar el video “ECONOMIE INDIPENDENTI”, del’intervento del coordinator dela Comision Economia del Partito Nasional Veneto, Prof. Lodovico Pizzati (Docente de economia al’ Università Ca’ Foscari a Venesia e consulente dela Banca Mondial a Washington, DC, USA), in cui vien ben esposte le raxon del’independensa veneta, da un ponto de vista economico.
L’intervento xe sta registrà in ocaxion del belisimo convegno organixà dal Movimento I VENETI “SULLA STRADA PER L’INDIPENDENZA DELLA VENETIA L’ECONOMIA VENETA: Sofegà da l’Italia o libara in Europa?“ a Grisignano di Zocco il 6 aprile 2008, presso l’Hotel Venice.
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
Egregio Prof.Pizzati,
ho guardato ed ascoltato con molto interesse la sua performace e devo dirLe che è stato molto chiaro ed esauriente.
Talmente i dati sono favorevoli alla tesi da Lei enunciata che non ho alcun dubbio che un VENETO indipendente mangerebbe i spaghetti in testa a tutto il mondo messo assieme.
Infatti i nostri imprenditori si sono abituati ad andare a ROMA col capel in man…..ma l’è finido l’800 adeso semo oltre el 2000 e no ja capido ancora che se n’demo avanti cussita fasemo la fine dei sorzi.
Invierò a molti questo filmato che mi sembra illuminante di cosa ci aspetta se restiamo in italia. Mi chiedo invece come mai nessuno sino ad ora e specie la LEGA NORD non abbia fatto appello alle organizzazioni internazionali per chiedere l’indipendenza del veneto o di tutto il Nord Italia.
Mistero ?!
Sel mepodesse inviarme qualche taola che lù là pareciado con dati e grafici…..ghe prometo de far propaganda par l’indipendensa.
Me auguro che al pì presto de poderLa riveder con altre sò spiegasioni e deludidasioni al riguardo.
La Serenissima xe vera..xe pì na question de ideali o de rimenbranse..ma gnanca pì de tanto parchè come gerà organisada a livello de governabilità la Serenissima mi penso che qualcossa de bon se possa ancora tegner conto anca con i dovudi aggiornamenti.
W SAN MARCO
Grazie Giancarlo.
Magari deso vedo de catar fora almanco le slides e i grafici e li riproponemo par divulgasion.
Ciao
Lodovico