Per una volta le posizioni dei sindacati sono paradossalmente più vicine all’idem sentire dei lavoratori Veneti
Mai potevamo pensare che Vardanega e Unindustria Treviso fossero più vicini a Bertinotti che ai lavoratori e ai cittadini Veneti. Questa volta si può dire che i rappresentanti degli industriali trevisani hanno proprio “toppato”. Così come hanno confermato la propria visione assurda del mondo i rappresentanti della sinistra radicale che hanno bollato come “razzista” l’affermazione del segretario della Cgil di Treviso Paolino Barbiero che ha semplicemente e moderatamente chiesto di bloccare “nuovi ingressi di stranieri, finché non saranno ricollocati quelli lasciati a casa in questi mesi dalle aziende”.
Razzisti e profondamente nemici del Popolo Veneto sono coloro che pretendono di acuire una già grave situazione di disagio sociale che sta vedendo crescere ghetti di senza-lavoro.
Non esiste oggi alcun “sogno americano” nella nostra Patria Veneta, colonizzata dagli italiani con i loro uomini di controllo nei posti chiave, le loro leggi insulse, misto di incapacità di governo ereditata dai Savoia, di un dirigismo mal digerito dall’attuale casta pappona e dell’assenza di ogni criterio di pragmatismo.
Tutto ciò si chiama semplicemente buon senso, una categoria che sarà alla base della vita politica della Venetia indipendente.
Treviso, 19 novembre 2008
Partito Nasional Veneto
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
L’ ano pasà ,solo a Treviso,dodese mila datori de lavoro, paroni, par capirse,gà fato domanda de assumar dodesemila lavoratori foresti: nele cusine dei ristoranti, come badanti, come oparai, come camionisti. I ga fato domanda co nome e cognome,impegnandose ad asumarli col so’ contrato e de meterghe a disposission na casa. Ghe xe i nomi e i cognomi dei paroni,Toni, Maria, Renato, no Mohamed o Obama. El Governo de Roma- che capisse tuto- ga deciso che, se anca ghe xe dodese mila domande, de paroni, no de lavoratori, ghe xe tremila posti ( sti qua saria i flussi: ma de cossa, del marchese?) e sicome el ga rispeto dei paroni e dei lavoratori dopo un ano el gà consegnà el permesso de soggiorno a mileçinqueçento persone… Ma se ghe xe dodesemila posti de lavoro, me spieghistu parcossa te ghe ne permeti solo mileiçinqueçento? E dopo ti ga corajo de ciamar sta gente che vol solo lavorar, e duro, clandestini? Ma clandestino e mona xe sto Governo! Maurissio de Cadoneghe PD.,