Mi penso che anca Legnago la dovaria esar n’area metropolitana. Gavemo Terranegra, Vigo, Casette, San Vito, Porto e on bordelo de altri paeseti e paesoti che i forma sta granda area popolà da on fraco de persone; par non descorer de tuti i comuni tacà che i forma na comunità dal bon stragranda. Mi penso che se sità sconfinà confà Verona o Reggio Calabria le vole esar aree metropolitane, anca Legnago la ga el dirito!
Securo, calchedun el podarà dir che l’è tuta na question de schei e de parasitismo statale. Calchedun el podarà dir che semo rivà a on ponto che gavemo sorpasà da on toco el limite del ridicolo e che i nostripolitici i’è dei geni a catar fora doxentomila modi par tor su i nostri schei. Calchedun el podarà dir che el verbo “sparagnar” no i lo conose propio e i se ga inventà la bala del “federalismo” par torne ancora in giro e nar vanti a far i splendidi co i schei de nialtri.
Calchedun de pi’ a la fine se ronparà i c… e el capirà che l’indipendensa de na Venetia Libara l’è la sola via par levarse de torno i nostri politici veneto-romani che i pensa che nialtri semo suditi e che i lasaremo a far i grandoni par senpre.
Lo Stato el xe la granda entità finta par la quale tuti i serca de vivar sul gropon de i altri. (Frédéric Bastiat)
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
New blog post: Una metropoli non la si nega a nessuno http://tinyurl.com/c7mfpt
Come giustamente avete detto:
“Calchedun el podarà dir che semo rivà a on ponto che gavemo sorpasà da on toco el limite del ridicolo e che i nostri politici i’è dei geni a catar fora doxentomila modi par tor su i nostri schei”…
Lo stato italiano (non nazione, perchè l’è mai esistita) è ormai prossimo al suo capolinea… un sistema così mal concepito non durerà a lungo, una macchina mal concepita è destinata a morire giovane, soprattutto se si specula sulle spalle dei contribuenti onesti, che dell’Italia non sanno proprio che farsene.
Anche questo concetto noto l’avete già ribadito “Lo Stato el xe la granda entità finta par la quale tuti i serca de vivar sul gropon de i altri.” 😉
Continuate con il vostro impegno politico… a presto.