Apprendo oggi la notizia che nella provincia di Vicenza sono stati commessi degli atti di vandalismo alle sedi della Lega Nord con una rivendicazione da un sedicente “gruppo per l’indipendenza”. Sia personalmente, quale coordinatore del pnv Vicenza, sia a nome dell’intero pnv anche facendo riferimento ai suoi principi, non solo dichiaro la nostra dissociazione ma inoltre stigmatizziamo questi atti. Essi hanno lo scopo opposto al nostro, infatti essi creano confusione intorno alla questione indipendentista e vi gettano fango perchè associare la parola “indipendenza” con atti violenti provoca un falso accostamento tra quello che è un giusto percorso civile previsto nei diritti dell’uomo con comportamenti intolleranti ed incivili.
E’ in ragione di ciò che sarà mia cura considerare l’ipotesi di costitiuirci parte civile lesa nei confronti di quegli ignoti che hanno commesso questi atti, sottoponendo alla segreteria il caso per un aiuto sulle azioni da intraprendere.
Claudio Ghiotto
pnv – vicenza
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
New blog post: Gli atti violenti sono contro il nostro interesse https://www.pnveneto.org/2009/04/gli-atti-violenti-sono-contro-noi/
ben dito
no se tràta de on àto violento, coàtro petolòti de cavàla e dele scrìte sol mùro, no ghe xè gnnaca la difamasiòn, parolase o àltro.
Xè la stànpa de rejìme ca la fà del vitimìxmo. La Lega Nord la xè stà sdoganà, la xè deventà on partìto italiàn e no ghe ne ciàva pi gninte de la Venèsi. Mi so pa la teorìa ca se tràta de on infiltrasiòn caranba sismi forsa nova. Fra l’altro la dinàmega la mète in rilievo ca la xè xènte pòco Vèneta. Xè anca probàbile ca la stesa Lega lo gàbia fésto pa tiràr vòti e dìr : sèmo i bòni, sèmo le vìtime.
Xe sempre asion violenta coela de far vandalixmo.
Mi no la aprovo. E no la aprova njanca el pnv.
E dognimodo xe ati ca crea confuxion e discredito. Fà a go dito, i xe contro de nantri.