headermask image

header image

Pnv של המטה ransacked: היא רדיפה לכיווננו למסקנה?

הצבע בעד העצמאות, vot של חופש, להצביע Pnv

הבוקר, מטעם התובע פדובה של המשרד, את המטה של מפלגת Venetian הלאומי (Pnv) כבר ransacked. במסגרת חקירה בדבר אחד זיוף חתימה (SIC!), האיטלקית המדינה לקח את ההזדמנות להמשיך או לפלוש המטה של Pnv.
The Venetian National Party יש מה להסתיר, למעשה יש לו תן tranquility כי עם מלוא 6 (שש!) Carabinieri כדי להשלים את העבודה.
בסופו של חיילי צבא לחטט אלה יש לקבוע כי היה דבר שהם מחפשים. למעשה, שום דבר כבר החרימו.
עלינו להבהיר כי כוח חמוש represenatives היו בבירור נבוכה עבור צורך להשלים כזה סדר ברור אופי פוליטי וכי חושף מעוקש רדיפה כלפי Pnv. את Pnv בכל מקרה הוא לא intimidated זה על ידי טיפול בכל unjustified דחיפות ו / או חומרתם ועל unmotivated ב לזכות, שכן לא חבר, מועמד, או אוהד של Pnv יש חויב של דבר.
אירוע זה הוא עוד יותר חמור, כי זה קרה באמצע מסע הפרסום של הבחירות של המחוז הבחירות פדובה ו ונציה, לראשונה בבחירות שאנחנו המשתתפות למערכת
אם זה בהתחלה, אנחנו שואלים את עצמנו, מה יקרה בשנה הבאה, כאשר Pnv ישאל קולות לעבר אזורי בחירות מפורשת לקבל את המנדט לקרוא על עצמאות במשאל עם?
במציאות אנו יודעים כי הנתיב בינלאומיים עבור השגת החירות שלנו הוא מושלם המשפטי תיטרקומדו נתיב, לכן זה ברור כי מפלגה איטלקית המערכת אינה יודעת כיצד להכיל יותר את Venetian לצמוא העצמאות.
המפלגה הלאומית של Venetian גם הודיעה כי היא להגן על שם טוב ותמונה, ואפילו לממש את זכותם על ידי אמצעים משפטיים כדי להגן על עצמנו כלפי מי נמצא מאחורי מגרש כזה נגדנו.

מזכיר את Pnv Gianluca Busato, שהיום חוגגת את יום הולדת 40 של דרך מקורית למדי, הצהיר: “את תשומת הלב politico-שיפוטי כלפי Pnv ממשיך, באמצע של מסע פרסום פוליטי. אני מקווה שזה יסתיים sson בדיחה. את Pnv בתוך פחות משנה יש לשבש את שיווי משקל פוליטי Venetian, הודות מפורטת תוכנית איכותית debth וב האינטלקטואלית ואת כוח מסירות אידיאלים על ידי חבריה כי פגש לא תואם את הנוף הפוליטי של המדינה שלנו Venetian. מחר אני מקווה שיש לא להיות אינפורמטיבי חזרות של בדיחה כי אנו עדים ביום שבת האחרון.
בכל מקרה המטרה כדי לעכב Venetians להצביע רק על חלופה פוליטית ודמוקרטית על חופש נכשלה, כי היא מפלגה לאומית Venetian, המסיבה כפי שיש לו מטרה מחזיק משאל על העצמאות של Venetia.
מאת היום זה עוד יותר ברור כי כדי להגן על החופש שלנו, יש לנו להצביע Pnv, אנחנו צריכים את התמיכה עבור המועמדים של הנשיא מחוזות של פדובה ו ונציה, Stefano Venturato ו Sabrina Tessari ”

טרוויזו, 14 במאי 2009

משרד פוליטי Pnv

If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds