Gero drio scumisiar n’altro editorial, un mucio pì triste, ma dopo a lo gò canbià in corsa. Sì, parké i rixultati, inutiłe scondarlo, i xe deludenti. I voti ciapai i xe proprio pocheti, almanco rispeto al’idea che ognun de naltri inpegnai inte sta batalia el gà del’independensa.
Invese a vołio deso far n’altro tipo de discorso e łasar łe vałutasion al Minor Consejio prima e al Magior Consejio dopo.
Deso invese a ghe tegno a ringrasiar tuti, ma proprii tuti ki ke ne gà iutà.
Bravi tuti, independentemente dal rixultato, parké ghemo dedicà tuti tenpo, risorse, afani par sta aventura che ne gà fato capir come che funsiona ła machena eletoral.
Doveimo inpararlo, parké nisuni nase maestro. L’independensa a xe pì visina, anka se sti poki voti ke ghemo ciapà i farìa pensar al contrario. Ła xe pì visina parké ghemo capìo un fià de mestier, ke prima no conoseimo. E i efeti i se gà visto, dato ke ghemo i ghebi ałe spałe che no i ne moła.
Ghemo picà 3500 manifesti, ghemo distribuìo 50.000 vołantini, ghemo consegnà 14.000 santini, ghemo fato do spot radio e un spot tv. Par poco, ma par ki ke no fa połitica de profesion, ma ghe dedica sol che el tenpo libaro, parké, par fortuna, el vive de altro, xe tanto.
Ło ghemo fato, deso se va vanti, parké el nostro obietivo l’è de na portata unica e ła xe l’ugnola sołusion ke ghemo pa ła nostra salvesa e pa un futuro de fełisità e no se pol fermarse parké ghemo fato pałestra eletoral, pensando de vinsar subito al primo colpo!
Grasie a tuti, se stai straordinari e dovè esar contenti!
Deso ghe xe la batalia vera, el 2010 el vien na volta soła.
Sani, giane
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
Paghè anca la mancansa de finansiatori inportanti
forse se parlasi anca in italian chelcun ve lesaria e ve votaria
speremo che i ne lexa e no i lesa 🙂
a parte le battute, gli articoli in veneto e in italiano mi sembrano ben bilanciati; e comunque, non vedo scandali nello scrivere in italiano
“nello scrivere in veneto”
imagino xa i discorsi …”quanto che tè roto i maroni co i to discorsi , su l’ indipendensa “……” eco cossa gavì otegnudo ” …….
Ma a me non me ne può fregare niente di tutti i discorsi che saranno fatti…. il mio sogno non tramonterà mai, posso prendere 1000 bastonate, ma non saranno sufficenti per farmi demordere dal mio pensiero , dal mio sogno…….finchè avrò fiato , finchè avrò vita…..il mio unico pensiero è ” W SAN MARCO”…..
Pochi voti nel veneziano (uno xe sicuramente el mio, e un altro de on me amigo) pecà. Cmq a tornar indrio ve votarie da novo! Forsa e corajo che semo solo al prinsìpio! ora sicuramente pi xénte ve conose, e col tempo e nostre fila xe ingrosàra! Insistè col dialogare con i altri movimenti e partiti idenpendentisti par unirli in on unico fronte pal Veneto!
On grasie a tuti anca da mi.
Gavemo da tegner prexente ke se gavevino monta’ la testa par colpa de kel sondagio ke a ne dava al 1.3%, ma ke co 20-26 partiti in gara e gnanca on skeo par metarse in rixalto ghe xe poco da maravejarse.
Go da dir ke no credevo ke far “grass roots politcs” el fose cusi entuxiasmante. Tanti momenti emosionanti, pultropo anca on evento tragico.
Ghe xe de sicuro da rafinar el tiro, ma l’ingrediente pi inportante xe i skei, e deso takemo suito tirarne su tanti.
Grasie da novo a tuti
no so cosa ke ghe fa kela “fi” de fronte al me nome ntel comento precedente. Magari admin se te riesi cavarlo via. Grasie. L
Ciao toxi del PNV,
sarà anca vero che de politica no xeri tanto prateghi, però mi ve go votà! E ve faso i me conplimenti, parchè soi vostri post e soi vostri video se vede un entusiasmo che nase dal core e che ne e vostre idee ghe credì veramente (e si anca boni spiegarle)!
Deso ghe credo anca mi nea causa dea indipendensa, che fin qualche mexe fa a me parea solo che un sogno, finchè un bel dì so capità sol vostro sito e in quatro e quatro oto me xe senbrà tutto molto molto pi semplice.
Faxendo do ciacoe co i me amici li go convinti anca lori fasilmente, e anca lori no ve conoseva, e xe par questo che credo che se voaltri tacarè farve conosere un po de pi, vedarè quanta xente che se svejarà fora, perchè parlè de robe fattibili e concrete, semplici e chiare, e sopratuto con grande serietà!
Forsa e corajo toxi, l’indipendesa a xe davero visina!
Dopo un primo momento di scoramento a mente fredda ho ragionato sui numeri……
A Padova e a Venezia ci sono circa 1500 Veneti che credono nell’ indipendenza , per ipotesi aggiungiamo altri 2500 Veneti fra Verona , Vicenza, Treviso , Rovigo e Belluno…..
4000 Veneti che manifestandolo in piazza o al Bar , oppure manifestandolo nascosti dietro una cabina elettorale CREDONO nell’INDIPENDENZA del Veneto……
Se fino a due anni fa mi avessero detto che 4000 Veneti credono nell’Indipendenza mi sarei messo a ridere e avrei risposto che forse erano 500 / 600 …….ma oggi mi rendo conto che sono circa 4000 fossero anche meno non importa…. Se pensavo che fossero 500/ 600 un paio di anni fa perché non posso pensare che tra un anno possono essere 50.000 – 100.000 ?????
Forse mi direte che Sogno , va bene lasciatemi sognare, ma è per questi 4000 Veneti che io continuerò a battermi ed è da questi 4000 Veneti che si deve ricominciare a battersi,
questo è il segnale che i Veneti sono VENETI dentro e piano piano lo esternano…. Ora rimbochiamoci le maniche e RICOMINCIAMO che il Veneto è sempre più Vivo.
Par Tera e par Mar W San Marco
ricomisiar e lotare. no arendase ma continuare. parlemone sempre de piu’ co conoscenti ,amissi, parenti. femolo in maniera pacata ma efficace . no poso credare chea nostra tera sia cussi’ rasegnada a essere schiava. continuemo ea nostra lota!par tera e par mar San Marco!
l ingenuità vi contraddistingue tutti. Strategicamente avete sbagliato tutto. La vostra, la mia è una via che una volta si chiamava lotta per la libertà e per ottenerla ci sono sempre volute le rivoluzioni, anche democratiche ma dure. A voi come movimento oggi mancano dei veri leader ma cosa ancor più importante i “schei”, quindi non vi resta che agire dimenticando le rivoluzioni da salotto internettiane a cui pensavate di ispirarvi. In ogni caso w san marco nei cieli e par terra e par mar.
Non capisco cosa ci sia da abbattersi, il movimento non ha fallito perché nonostante le intimidazioni, l’oscurantismo degli occupanti e il basso budget per la campagna elettorale si sono portati a casa un gruzzolo di voti. Ovviamente bisogna puntare di più sui finanziamenti per la campagna informativa delle regionali 2010!
@ marco: i consigli sulla strategia li apprezziamo, anche se preferiamo gli aiuti concreti: di leader oggi ce ne sono anche troppi, anzi, il leaderismo è uno dei sintomi di morte della politica. Noi non abbiamo leader perché siamo tutti leader e lo dimostrano i caranba che inseguono noi e non altri. Sani e WSM, giane
0,3 xe propio pocheto, ma no dovi pensarghe massa mae:
1) Gavi alcuni militanti, xa no xe mae, tirene rento altri xovani
2) Gavi bisogno de almanco 1000000 de euro
3) Gavi bisogno de candidar xente de peso (mexa inportante, conossua)
4) E SOPRATUTO gavi da èsar rason de amalgama coi altri partii venetisti che, fra l’altro, i ga tolto tuti pi voti de vialtri.
5) Forsa e animo
mi o gavevo dito un fià de mexi fa e so ancora dea stesa idea, sensa schei no ndemo da nisuna parte. Te pol tirar su 5000 persone sua cauxa in facebook, ma quei 5000 purtropo no i se trasforma in voti veri el dì dopo.
Internet va ben come suporto ma no podemo pensar de costruir un partito solo da qua, bixogna esar sul teritorio pi che podemo (vardemo ai nostri amisi sardi del’irs). Penso anca che gavemo tuti da farse un “bagno de humiltè” e metar da parte tute e poemiche e esar pronti a costruir raporti pi amichevoi co chealtri partiti e movimenti venetisti.
Po giane perdoneme te o go xa dito ma el spam propio no lo soporto, e penso che fasa pi mal che ben. Te tiri su diexe persone in pi su facebook ma ala longa no serve a gnente.
So pronto a aderir al fund raising (otima idea) ma prima personalmente vojo vedar come che gira e robe. Par mi, prima de ripartir a tuta bira col 2010, se gavaria da fermarse n’atimo e ripensar cosa che volemo far. Un per de setimane de pi o de manco, na strategia sbajada pol far na gran difarensa.
Giane spero che no te ciapi e me critiche come “leaderismo” ma te sa che mi queo che penso lo digo, e se o digo no xe par demolir el lavoro de altri ma xe parché ghe tegno… spero che magari semo boni parlarghene davanti a un spris co vegno xo.
Ansi vojo far a ti e a tuti i complimenti par la canpagna eletorae (parlo dele firme, volantini, fiacolada e tuto el resto), penso che gavé fato un splendido lavoro.
So deluxo ma Rome wasn’t built in a day. E gnanca Venesia.
Lorenzo, a ghe mancarìa, a son contento dele to parole
sta someja qua a go fata a edinburgo al muxeo dea storia scosexe… mai perdar a speransa!
http://img413.imageshack.us/img413/1125/20082008101.jpg
No go capio indò xè ‘l problema.
Fin on ano fà ghe jera max 100 convinti venetisti, deso li xè pì de 1000.
Prima dela fin de l’ano li sarà 10.000.
Me uniso ai rengrasiamenti …mi unisco ai ringraziamenti.
Vorrei ringraziare …a Quarto d’Altino: il gestore di un bar vicino al sottopasso ed il suo amico arrivato dalla Spagna, la titolare del negozio di ferramenta e la sua figlia (a cui mando i mei auguri di buona fortuna), ai titolari della profumeria sulla via centrale davanti ai giardinetti, alla signora anziana originaria di Pisa ma che si sente Veneta e che alla sua gagliarda età mi ha dato con orgoglio la sua firma (magari avessimo tanti anziani come Lei), al barista dell’angolo e alle tante persone incontrate lungo la strada e che mi hanno dato la loro fiducia con la loro firma e alle tante altre persone che non riesco a descrivere ma ricordo. Grazie.
A Marcon, alle molte persone che ho incontrato di fronte al Valecentre. Grazie anche a loro.
A Caorle, all’amico pescatore Alberto (se non confondo il nome) dicendogli che tengan duro, lui e i suoi colleghi, che il mare è galantuomo molto più degli uomini, ma che sono gli uomini con carattere che fanno alla fine la differenza. Un pensiero a voi, e alla triste demolizione del mercato del pesce.
Ai Chioggioti, che mi hanno emozionato come non mi accadeva da molto tempo. A loro mando un ringraziamento particolare, per il calore e la semplicità. Grazie per il vino, e la grande accoglienza che ci avete dato incontrandovi, Grazie per i vostri 59 voti! Forse proprio perché pochi, mi pare di vedervi tutti in quei voti, con i vostri volti gentili, forti e bonari.
A tutti quelli che ci hanno dato la loro fiducia, G R A Z I E.
Claudio G.
Però Meolo squasi el 2%, bravi.
Ben anca Noventa de Piave.
Se gà da ripartir dai comuni picenini, co se vanta on legame col teritorio el risultà vien lulu sol.
P.A.T.T. insegna.
Xe sta ragiunto un traguardo importantìsimo dal punto de vista simbo£ico, xe stà posìbi£e par mi come par altri 1500 Veneti mètar na croxe su un simbo£o co scrìto “Indipendensa”.
Indipendensa de£a nasìon Veneta.
E questa £a xè una vitoria incontestabile, una vitoria del popo£o Veneto che no xe un voto all’autonomia del Veneto, al federalismo fiscale, a£a “Padania” o altro; xe un voto che tàca a drisàre i torti e le ingiustìsie che £a nostra tèra ed el nostro popo£o gà subìo.
Ghe xe ancora tanto da fàre, tanti discorsi diversi da tegnèr in conto, prìmi fra tùti el mètare insieme tùte le forse Venetiste che gà come obietìvo l’indipendensa e far conosàre alla jente le nostre idee, i motivi storici parchè xe giusto e legìtimo èsare liberi.
No xe semplice, ma come gà scrito Tolkien “Le raixe profonde no le giàsa mai”, e le raixe dei Veneti le afònda in 3500 àni de storia.
Anca mi…..
Anch’io voglio ringrasiare tutti quelli che ci han dato il voto…
anche se un pò pochini nn v’è dubbio, ma questo nn importa, l’importante è invece che siano stati sinceri perchè frutto della parola di amici che sebbene intimoriti e disturbati dai controlli hanno mantenuto quell’invito che abbiamo trasmesso…
Il tempo, il lavoro, le risorse han fatto la loro parte e quelli che siamo riusciti a contattare hanno dimostrato di aver tenuto la parola data, apprezzo molto chi mantiene una promessa e questo mi riempie di gioia.
Un sentito grazie a tutti voi!
Stefano Z.
A volte ho votato partiti nella quale non credevo veramente…. Ma che avevano i numeri per vincere, loro vincevano, ma io non riuscivo ad essere contento. Domenica ho votato un partito che sapevo già che non avrebbe vinto, e infatti non ha vinto, ma io oggi mi sento realizzato, e se potessi tornare indietro lo voterei di nuovo sappendo già i risultati. Non rallentate! Non cambiate strada! Avanti fino all’indipendenza!
Ciao a tuti butei,
volea esprimer la me opinion sula prima aventura eletoral de sto bel partio che ga come obietivo l’unica posibilità par un futuro de felisità par nialtri veneti.
Inansituto mi no la considero na sconfita;semo nati da poco, con mesi scarsi e con tuta la partitocrasia taliana contro.Secondo mi solo esarse presentai le un risultato. Me despiase no averlo poduo votar ma esendo de Verona no ghera mia la lista e quindi sula scheda o scrito VENETO NASION.
In secondo luogo volea far presente che secondo mi le inutile che anca speremo in un risultato inportante nel 2010 se la situasion la resta questa: PNV,lega lombardo-veneta,venetie per l’autogoverno,PNE,Liga Veneta Repubblica…iè 5 partiti che vol la stessa roba, rendemose conto. Sa serve far 5 partiti che ciapa tuti lo 0,… 1,… o al massimo la liga che la ciapa el 2 e calcossa??! Dialoghemo,unemose,metemo insieme le forse economeghe e umane,fondemo un unico partito con l’obietivo de l’indipendensa, e te vedarè che ale regionali riusen ciapar un 10%, e li nisuni podarà pi ignorarne,i giornali i parlarà de nialtri,le tv le parlarà del boom de sto partito indipendentista,pi gente la ne votarà,se creerà l’efeto valanga,e l’indipendensa la sarà molto pì visina. Però fondamentale xe unirse,se restemo così,aspetemose ale regionali 2010 un altro 0,…
Saluti da Verona fedelisima a San Marco e bona indipendensa a tuti.
ciao Umberto…
temo ke
xè la voja de careghe a divider l’union venetista…..
Par la discusion, invito a continuar intel forum, ca el xe libaro par tuti coeli ca vol partecipar:
https://www.pnveneto.org/forum/phpBB3/
Par via de la unifegasion, mi ve digo ca go trato via na montagna de tempo l’àno pasà drio na idea ca la xera stà ciamà “forum dei veneti”. El problema el xe ca semo i unici, ma lo digo ciaro, i unici ca parla de independensa. Vardè ca rento la LVR ghe xe alcuni ca i se ga tirà indrio proprio parke el so capo el ga ribadio la poxision de “autonomia par statuto special”.
E se se perde tempo par pasaj intermedi (fà coalkeduni teoriza) tanto vale far el pasajo completo.
El nostro nodo vèro el xe la comunicasion. Gavemo da contare i voti ca ne xe rivà: xeli ki ca ne ga votà? Parke? Da ndo riveli sti voti? Coesto xe *fondamentale* par capir se e quanto xe condivixo el percorso e la incixività otenjesta in baxe ala propaganda fata (e i mezi doparà).