Con l’indipendenza, la Venetia potrà essere rappresentata nel mondo in organismi internazionali quali le Nazioni Unite.
Il PNV vuole che la Venetia diventi un paese saggio e lungimirante, in linea con la propria storica tradizione diplomatica, svolgendo un ruolo determinante per l’incremento della cooperazione internazionale, in particolare modo per la difesa dei diritti dei paesi in via di sviluppo. L’esperienza dimostra che i piccoli paesi hanno spesso un ruolo chiave nel condurre e aiutare le attività diplomatiche per la pace e la riconciliazione e questa sarà un’ulteriore opportunità per la Venetia di operare per l’aumento del benessere internazionale.
La Venetia inoltre continuerà ad osservare i trattati e le convenzioni internazionali esistenti quali la Convenzione Europea sui diritti dell’Uomo.
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
New blog post: Come cambierà il ruolo della Venetia nel mondo? http://bit.ly/v10J0
Sa ghe fali el trentìn alto adéxe inte la Venetia?
Non create nuove “padanie” anche voi, definendo entità geo politiche mai esistite. Venetia per ora è uguale a Veneto, per quel che risulta. Se nel 201x (come dite voi, secondo me purtroppo sarà nel 20xx) riuscirete nei vostri intenti, e lo spero, se ne riparlerà. Anche perché l’itaglia andrà a rotoli. Per ora limitatevi al solo veneto.
Intanto el se ciama uno TRENTIN e ‘altro SUD TIROL… e pò dopo volarea saver anca mi parchè iè stadi xontadi.
Rispondo mi, dato ke sta mapa la xera salta’ fora a so tenpo inseme a on me articolo.
D’acordo sul star tenti a no crear nove padanie e de concentrarse su la regione veneto ke xe xa asa’.
Pero’ anca se el nostro percorso referendario xe mira’ par la Regione Veneto, xe anca vero ke semo prexenti a Bresa e saremo ben lieti de espandarse anca in Friuli e Trieste.
Cuesto parke’ l’identita’ veneta contegnua rento i confini regionali xe na roba recentisima e artificiale inposta dai taliani.
Bresa e Bergamo i xera rento la republica veneta par 4 secoli (altro ke 150 ani taliani).
L’unico sbalio co sta cartina xe ke tuto el Trentino xe colora’ de blu scuro co ke solo Rovereto e dintorni li xe veneti (storicamente parte dela Serenisima).
La parte in blu ciaro raprexenta le parti non venete ke nel caxo rivemo a l’indipendensa se podaria considerar de confederarse (ma non oltre). Dixemo ke blu scuro xe on minimo, e blu ciaro on masimo.
A parte el Tirolo (ke podaria e dovaria esar na nasion a se) la Valtelina la xe sta’ roba’ dala Svisera da Napoleon e anesa al Regno d’Italia, donca mi li vedo come na situasion paralela ai tirolexi.
Par finire, no ste’ desmentegarve dei confini dela Venetia Regio, ke i xera i confini dei veneti al tenpo dei romani. I xe grosomodo i confini de sta mapa kive.
“Dixemo ke blu scuro xe on minimo, e blu ciaro on masimo.”
sensa ndar OT, mi a no son masa d’acordo 🙂
par dir, co che se farà el referendum, se solo le province de Venesia, Treviso e Padova le vol deventar independenti, mi ghe meto n’atimo a trasferirme nele zone dei veneti co suca 🙂
si, certo, la decixion speta ale rispetive popolasion. No ghe xe on minimo.