Lavoro, Tremonti: “Credo nel posto fisso”.
Poiché la sinistra non esiste, deve essere creata, e non sembra un compito difficile per chi è abituato a ragionare in termini socialisti, come il PDL ed in particolare le sue teste pensanti (non ridete per favore!).
Così Tremonti, in una delle sue esternazioni incontinenti, se ne è uscito oggi (19 ottobre, ndr) con l’affermazione che in questi ultimi anni ”abbiamo visto il passaggio dal posto fisso a quello variabile, mobile, ma io non credo che la mobilità sia di per sé un valore”. Lo ha detto il ministro dell’Economia, Giulio Tremonti, nel corso del suo intervento ad un convegno organizzato dalla Banca Popolare di Milano, sulla partecipazione dei lavoratori nell’azionariato d’impresa.
Questo farà di certo piacere ai sindacalisti attaccati alla carega. In effetti al convegno di BPM erano presenti anche due esponenti del sindacato italiano (sono di due sigle diverse, ma non c’è concorrenza tra loro, è un monopolio sindacale per di pì incensato dal governo): Guglielmo Epifani (Cgil), al termine dell’incontro ha detto “lo farei fare a Confindustria”. Mentre Luigi Angeletti (Uil) riferendosi al ministro, ha dichiarato: ”So che la cosa può non fargli piacere ma è come se fosse un nostro iscritto”.
Bene, con questo in futuro avremo licenza di fare epiteto di Tremonti & Co. di neo-comunisti.
Perché solo da una mente comunista può arrivare l’idea del posto fisso per preferenza parlamentare.
Ecco infatti cosa dichiara Tremonti alla platea: ”Questo Paese ha meno bisogno della cogestione e più bisogno della compartecipazione da parte dei lavoratori nelle imprese”, ha detto ancora Tremonti. ”La cogestione, come nascita di figure imprenditoriali miste, mi sembra meno positiva, mentre credo sia più positiva l’informazione sulla gestione dell’impresa. Un conto però è avere informazioni sulla gestione, un conto avere la corresponsabilità in un ibrido imprenditoriale’‘.
Il posto fisso infatti è la condizione a cui erano costretti dal Soviet i lavoratori. E’ la condizione ideale dei padroni che vedono le loro imprese come feudi, e i loro dipendenti come plebei, e che non amano la concorrenza o l’avere a che fare con nuove figure imprenditoriali, che poi siano miste questo è un incipit dato proprio dalle politiche emanate da questi stessi signori, i neo comunisti.
Claudio Ghiotto
PNV Vicenza
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
New blog post: I nuovi comunisti http://bit.ly/BHXNJ
Respondo a na domanda ca me xe rivà par email drio sto articolo. La domanda la xera: “alora ti te pensi ca el lavoro da precari el sipia mejo de coelo fiso?”
No, cara amica, el lavoro precario xe fastidioxo par tuti, ma dovemo metarse in testa ca vivemo inte on mondo precario, e impor robe ca le xe contro natura no fa altro ca crear problemi.
Invese el lavoro el dovaria sevitar el marcà, parché A xe inutile pretendar el posto fiso ndo el xe imposibile: se favorise solo el lavoro nero! Invese potemo pensar a na forma de solidarietà sociale, ndo el lavorador ca el perde el posto el ga dognimodo na rete de securesa co on susidio ca ghe parmeta de superar el momento difisile, e coesto no solo par i dependenti ma anca par i lavoradori autonomi. Na roba ca né i veci, né i novi comunisti ga partorio (parché se no se ghe cavaria i skei ca ghe serve par el voto de scambio).
Na idea (coela de el susidio par tuti i lavoradori) ca go postà pì de on àno fa e ca uncò lexo la Lega Nord ga dito de studiar: invese de copiare male, i podaria telefonarme ca ghe digo dexà come se fa! 😎
Anca parché la me idea la xe ca el susidio el se finansia so fondi de mutua asistensa so baxe liberale, invese son securo ca da le menti socialiste e neocomuniste (LN e PDL) le ga dexà inamente solusion fondà so la coercision e el furto mediante tasasion.
credo fermamente che qualsiasi operaio o chi che sia se gli viene offerto un posto fisso non lo rifiuterebbe specialmente in tempi de crisi come questi , anzi….. io operaio con posto fisso da oltre 20 anni non lo cambierei per tutto l’oro del mondo , trovarmi a fare il precario, o la flessibilita’ o altre cretinate inventate per non versare contributi pensionistici e andare in pensione a 70 anni senza premi ,tredicesime,e senza alcun futuro ,solo quello di fare il facchino in tutte le fabbriche per una vita intera ,solo per il gusto di fare un favore alla MARCEGAGLIA ?e alla famiglia e ai nostri figli gli diamo un lavoro altrettanto dignitoso come questo? suvvia!! per favore, qui’ si va a ledere la dignita’ umana e il buon senso solo a scapito di chi lavora e si sacrifica per mantenere una famiglia ( NON QUELLA DEI POLITICI ) . IL precariato se lo faccia la MARCEGAGLIA e chi e’ daccordo con lei !!! il TAPPABUCHI comincia a non funzionare piu’ . NON si tratta di comunismo o altro ma come ripeto di mantenere i valori sacrosanti di chi lavora e che a fine mese deve far quadrare il bilancio famigliare . SE a qualcuno questo boccone amaro non lo digerisce beh!! io sono per il passato quando ognuno aveva in mente una cosa sola quando era assunto :FINALMENTE mi hanno proposto un lavoro a tempo indeterminato ,in regola, e con la mia tredicesima , e si lavorava piu’ di oggi , dove la globalizzazione e il mercato saturo , i cinesi che lavorano 24 su 24 senza festivita’ sia in ITALIA che all’estero io li considero ANIMALI non uomini visto i molteplici lavori e la loro concorrenza sleale nei confronti di artigiani e piccole imprese oramai a causa di questa piaga accettata( con il beneplacido dei politici ) molti stanno per chiudere bottega , se di comunismo trattasi allora questa invasione di cinesi comunisti in ITALIA e’ da lodare? fuori chi non e’ in regola e chi sfrutta ogni settore industriale senza pagare tasse , schiavizzare i suoi simili , vivono in ambienti degradati dormendo e mangiando nel posto di lavoro come gli animali. Tutto per il dio denaro , e’ questo quello che si vuole?
Mi so convinto che se uno no ga ambision particoeari, el se tien el so postexeo e el xe a posto.
Se uno voe poe anca cambiare lavoro ogni do-tre ani, però no rieso concepire el motivo per cui ghe sia bisogno de lavoratori interinali (a parte per i lavori stagionali o qualche lavoro particoeare)
Se qualcuno de voaltri me illumina… grassie 🙂
ancó èsar on laorènte co contrato desdeterminà l’è na fortuna cofà vinsér a la lotarìa…
@Leolam:
Anca mi se vinsese el win-for-life saria contento: la nostra natura la ne porta a eser sparagnoxi de energia, donca qualsiasi roba ne parmeta de sparagnarla la ne fa contenti.
Ma el posto fiso el xe na roba ca se te ga fortuna te lo ghe, intel senso ca el lavoro ghe xe par tanto tempo, ma la realtà la xe ben diversa. El lavoro el ghe xe in funsion de le posibilità.
On ca el ga capacità e profesionalità no el vien parà via par gnente, parché sostituirlo co nantro ghe costa de pì. Le imprexe ca le asume persone pì zovane par ciavarli mejo, le xe imprexe dirette da “idioti”, ca no xe boni de calcolar i costi de preparasion de el personale.
Volemo far na prova de conferma? La TelecomItalia la xe ona de le prime ver licensià e asunto tuti postisi, pagà el manco ca se pole, par lavori demotivanti fà ciamar la zente par vendarghe servisi telefonici ca i xe in caduta libera par qualità.
Uncò la xe na società in serie dificoltà finansiarie, e la raxon la xe proprio questa: i ga sercà de mondherla fà na vaca fin sfinirla, sensa investimenti, sensa svilupi, sensa futuro.
Se ti te ga on marcà de el lavoro verto, te ga la posibilità de cambiar lavoro co facilità, e soradetuto catartene nantro se coel ca te ga te lo perdi. Ti te lavori da 20 àni inte on posto? Me despiaxe, te ghe da ver davero poca esperiensa. Seto cossa te capita se la dita ndo te lavori la falise? Si, certo, se la xe groseta te ciaparè el susidio par on fià de tempo, ma dopo sa feto?
Se te ga poca esperiensa el paso dopo el xe disperà!
Ma uncò el xe disperà isteso anca se te ga esperiensa parché nisun asume na persona ca dopo, se le robe le và male no pol pì mandar via. No se pretende de far deventar imprenditori (finti) coeli ca no lo faria parché no i ga né la voja né el corajo né le capacità, ma no se pol gnanca pretendar ca tante persone le vegna a catarse inte na situasion sureale ndo i lavora anca ndo no ghe xe da far! (come in union sovietica)
Ti te te lamenti de i Cinexi, ga i lavora 24h/24. Te pol considerarli animali fin ca te vol: sa feto? Li copito? Dasi doganali? Lo seto ca i dasi doganali li paga soradetuto i lavoradori dipendenti?
Difati a tuti ghe fa comodo crompar la cicara da 50c., la majeta da 5€, e na fraca de prodoti ca se no te gavaresi pagà on mucio de pì. Però se dovaria fermarse on minutin a domandarse ndo se cumula sti costi. Come mai na majeta fata in Veneto la costa de pì de coela fata in Cina?
Inte on regime proteto (semimonopolista) te ga ca coeli ca pol modifegar el preso i te la mete in coel posto: par exempio el paruchiere, o el hydrolico. Solo inte on regime de libaro marcà te ga asicurà la mejo merce (co la masima varietà disponibile) e el minimo costo (dovesto a la concorensa).
La concorensa la xe el còre de el mejoramento e de la redusion dei presi, se no coalo stimolo ghe saria? La pianifegasion stile sovietico?
I così deti “valori sacrosanti de chi lavora e ga da far nare i conti de caxa” te li fe creando oportunità de lavoro e no blocandole!
E ofrindo na rete de securesa ca no la sipia la ridicolagine ca ghe xe deso de la casa integrasion, ndo i skei in prov. de Vicensa i xe dexà finij.
E par tornar al tema de el articolo, la realtà dei fati la xe ca tuta sta manovra la xe solo par ciuciar voti da la parte PD, preservando privilegi ca I xe la desgrasia ca ne persèvita.
@nicio:
/”però no rieso concepire el motivo per cui ghe sia bisogno de lavoratori interinali (a parte per i lavori stagionali o qualche lavoro particoeare)”/
Mi no metaria limiti a la providensa 🙂
Skersi a parte, el sistema de i lavoradori interinali fà ghe xe deso no el me convinse masa. La raxon la xe ca sti mestieri i ghe xe parché i vol controlar i lavoradori. Se el marcà de el lavoro el fuse libaro, no ghe saria necesità de na agensia ca la asume le persone par dopo mandarle in volta, semai podaria esarghe spasio par agensie de promosion o ca le fa incontrar domanda co oferta, fà xe par exempio i anunci economici dei jornali.
Femo on exempio pratego. Mi doman go on novo prodoto e go da far la promosion par vendarlo e dopo produrlo. Ghe credo so sto prodoto e investo, femo ca no go gran disponibilità e ghe meto solo €50mila: asumo na persona par le vendite e nantra par la produsion, in pì verxo na linea de credito par ver giro de altri €50mila. Oviamente, a coeli ca asumo ghe digo ca el lavoro el podaria sfumar ma anca de la me fiducia ca el vaga ben (se no no ghe butaria rento tanti skei), e me acordo so na cifra baseta, dixemo €2000 (inte la ipotexi ca se ciapa el lordo e se paga le tase a fine àno).
Go naturalmente skei par pagar ste persone par solo 12 mexi, dopo la cucagna saria finia. D’altra parte ghe xe la posibilità ca el lavoro el parta durante el corso de coel àno, donca le intrade le taca pagar el personale e anca far casa par pagar material e altre spexe colegà al afare.
Cosa capita? I afari và male, dopo 7 mexi se sera, e se licensia le persone, ca Le gavarà intanto ciapà ben o male €14mila, e sicome I paga le tase a fine àno I pagarà so coel efetivamente ciapà (e no in prexunsion). Xe on pecà ma gnanca la dita ca La se gaveva impegnà La xe contenta. C’est la vie, dixe i francexi.
Ma ghe xe anca posibilità ca le robe le funsiona e se ga creà do posti de lavoro, prospetive, goadagni, vantaj par la società ca gode de on novo prodoto, e la posibilità ca se fasa altre asunsion.
Se ghe xe on sistema de libaro marcà de lavoro, mi no vago a sercar interinali, parché faso prima sercar le oferte, al limite nar da na agensia ca la me cata le persone, e dopo le asumo diretamente, suito, sensa perdar tempo, sensa problemi ca me toca tegner do persone se le robe le và male e magari crear on squilibrio co le altre persone dexà asunte.
Certo, par dite ca le ga 500 dipendenti, on in pì on in manco cambia poco, ma dite co anca 70-100 dipendenti on dipendente in pì o in manco no el xe indifarente, anca par i costi colegà a la gestion de sto dipendente (inte le condision de deso).
A la fine le agensie interinali le capiso poco anca mi, inte on regime de libaro marcà, ma no par coesto le vietaria.
Se le cata on marcà le vive, se no le sparise.