La giunta leghista-pdlina di Arxignan nega ła sala a PANTO (PNV)
Beh, che ła lega e el pdl odiase i indipendentisti veneti del PNV lo saveimo ben. Ma che i rivase al ponto de negarne l’autorixasion a far riunion nel so teritorio par paura de perdar voti xe veramente masa.
Sti axeni i se gà inventà na interpretasion restritiva de na lege fasista suła sicuresa, che xe stà dikiarà anticostitusional dal 1958, par obligarne a far na comunicasion scrita ała questura prima de far un incontro in una sała.
VERGOGNA!
Naltri ałora ghe dixemo ala lega de Arxignan che no xe de sicuro tapandone ła boca kei riusirà a fermarne.
Łori i dixe Prima el Veneto? E naltri invese dixemo SOLO EL VENETO.
Penseve ke ła segreteria del sindaco, ke se gà rifiutà de parlar co naltri, ła ga dito ke ła se informava sul’anticostitusionałità de sta lege. Ma parké fin deso cosa gała fato, oltre ke a ciapar el stipendio? No ła podeva informarse prima, ke xe el so lavoro?
I pexo nemisi del’indipendensa i xe i połitisi deła lega e del pdl.
Kei staga a roma a far dani.
Gianluca Busato
Segretario PARTITO NASIONAL VENETO
LA LEGA DI ARZIGNANO CONTRO IL PARTITO NASIONAL VENETO
La giunta leghista di Arzignano nega la sala a PANTO (PNV)
Beh, che la lega odiasse gli indipendentisti veneti del PNV lo sapevamo bene. Ma che arrivassero al punto di negarci l’autorizzazione a tenere una riunione nel loro territorio per paura di perdere voti è veramente troppo.
Questi furbetti del quartierino si sono inventati una interpretazione restrittiva di una legge fascista sulla sicurezza, che è stata dichiarata anticostituzionale dal 1958, per obbligarci a fare una comunicazione scritta alla questura prima di poter fare una libera riunione in una sala pubblica.
VERGOGNA!
Noi allora diciamo alla lega di Arzignano che non è di sicuro tappandoci la bocca che riusciranno a fermarci.
Loro dicono Prima il Veneto? E noi invece diciamo SOLO IL VENETO.
Pensate che la segreteria del sindaco, che si è rifiutato di parlare con noi, ha affermato che si sarebbero informati sull’anticostituzionalità di questa legge. Ma perché finora cos’ha fatto, oltre a prendere lo stipendio? Non poteva informarsi prima, dato che è il suo lavoro?
I peggior nemici dell’indipendenza sono i politici della lega.
Che restino a roma a fare danni.
Gianluca Busato
Segretario PARTITO NASIONAL VENETO
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
La lega considera il veneto come una sua colonia e considera i veneti come degli schiavi nelle navi negriere.
I cittadini Veneti vengono presi in considerazione solo quando c’è da fare la “X” sul loro simbolo della “ruota di bicicletta verde”.
Poi, a elezioni terminate, tutti i leghisti tornano ad abbuffarsi con i vantaggi e i schei che l’italica politica loro dà.
Come i camaleonti: in campagna elettorale sono padani e ad elezioni terminate si tolgono la maschera e tornano ad essere italiani.
I leghisti i è la pèxo ràsa.
Invese me ricordo ca a Castelfranco Veneto i ne gà dato la sala con piaxer e dopo me gà parfin telefonà pa saver se jiera ndà tuto ben.
La Gumierato, vara ti che democratega.
Invese la Puppato a Montebeluna ne gà sensurà anca coela.
E persone se jiudica dai conportamenti.
in ITALIA ghe xe’ do’ mafie e ste do’ xe come du galli in un pollaio , lo stato xe’ na mafia madre de tutte , la LEGA NORD xe’ la manovalansa dea mafia dello stato . PENSO DE ESSERE STA CIARO ?
Mi son de Arxignan e son ałibio… Ma tignì duro: łori de ła łega no i vol farve parłar parchè i gà paura de perdare le careghe, ma ła gente de Arxignan ła xè drio renderse conto de łe łoro busie e la sta con vi altri. Tuta ła me fameia ła votarà PNV ałe rexonali. Non ste farve intimidire e tirè drito!
@Alvise: A te informo ca xobia 25 femo isteso na riunion Arxegnan, a “la Oca Nera”, el sarà on incontro publico par coeli ca vol parlarne e conosarne de persona, oltre ca eser on incontro par i soci de la zona.
El incontro publico de prexentasion, tra i cui reladori Lodovico Pizzati e Gianluca Panto, e sarà fato Mercore 10 Marso a Montecio M. al “Local Trend Deidei”.
Do serate da no perdarse: la prima par coeli ca vol farse na ciacolada informale, la seconda par el spesore dei ospiti e par i temi ca sarà tratà.
Te invito a farte vivo!
Ciao, Claudio G.
Vardè che el sinico el xe del PDL e no de la Lega.,
Pertanto ve invito a canbiar el titolo metendo PDL invese de Lega Nord.
Come senpre a si prevegnù e buxieri acuxè senpre la Lega Nord e no dixi mai na parola contro el PDL che ga goernà el veneto come na ditatura fin deso, relegando la Lega a poxision marginali.
Isteso xe par el goerno de roma: la Lega a roma conta el 4,5% contro el 44% de PDL+UDC+AN.
Xe fasile sbarar sentense, e ignorar la verità: e cioè che chi comanda xe el ditator de Berlusca e gang de avocati e afaristi.
A go senpre pi l’idea che el PNV el sia on strumento finansià e sponsorixa dal PDL e dai sgherri de Galan par danneggiar la Lega Nord, “usando” tanta gente onesta e in bona fede.
No go visto mai on comento negativo so Galan (che tegneva el 33% in veneto) ne so UDC (el 6% in veneto) ne so AN (10%).
Epur le pexo schifesse le fa PDL de Berlusconi e de Galan.
La Lega xe drio far el masimo par frenar sti banditi ma la conta poco (el 15% in veneto e el 4,5% in italia) e la ga l’obietivo del federalismo.
Le robe canbiarà co la Lega contarà el 35% in Veneto e el PDL al 15%. Alora se la Lega no fa gninte podi parlar male. Par deso parlè male de UDC, PDL, PD, ecc.
Senò vol dir ca si pagà dal regime par frenar la Lega Nord.
ciao Xorxi, a ghemo canbià el titolo, coninvolgendo tuta la magioransa de goerno de Arxignan.
Cuesto anca parké no ne rixulta nisuna poxision uficial contraria dela lega su sya decixion antidemocratica de serarne la boca. Dixemo ke come minimo i xe come kuei ke tien el saco ai ladri.
Devo dir ke se fuse vere le to buxie e difamasion sul finansiamento del pdl al PNV (forse te te ne intendi, visto ke la lega “roba” skei publici a tuti cola vergogna del finansiamento publico ai partiti), alora dovarìa domandarte de metar na bona parola coi to aleati de de goerno de roma, de Venesia e de Arxignan par darne cualke skeo in pì, visto ke semo in boleta.
Vergognate par le to buxie, caro.
ahahahaha
Xorxi che mal che ti si ciapà!
e te pretendi anca de vegner a dar ordini su chi che dovemo criticar!
ahahahahah
ma che c*** me ne frega de criticar PDL, Lega, AN, PD, UDC e compagnia? mi el me tenpo lo spendo par progetar el futuro del veneto, par coinvolger i veneti nel projeto dell’independensa.
te laso al to consiglio comunae, ala to caregheta leghista.
Xorxi, no gò mai sentio el PDL, AN o UDC parlar de Roma Ladrona o secesion.
L’unico partito che da 20 ani a sta parte el campa su promese de indipendensa e libertà xe la Lega, quindi me sento liberisimo de criticar chi che gà tradio i eletori.
4,5%, 15% no xè la magioransa, ma se i xe indispensabili par tegner su un governo i conta de pì; se quei de la Lega no xe boni a farse valer coi numeri che i gà xe mejo che i cambia laoro e i vada a farse qualche corso de mediasion.
Se Berlusconi manda vanti el so regime xe anca colpa de la Lega, che ghe vota le legi in parlamento invese de mandarlo casa
A opinioni intuitive se ga da risponder coi dati. Xorxi, credo ke sicome ke te si dela Lega te si pì sensibile ale critike al to partio, e te noti de pì cuele e manco cuele a altri partiti.
Basta digitar “galan”; “UDC” o “PD” nte la ricerca del sito par catar articoli critici a staltri partiti taliani. Soto go meso alcuni exenpi par rinfrescarte la memoria.
Deso no gavemo tenpo, ma magari sta istà faremo na analixi statistega de tuti i nostri articoli, ke % la xe dedicà ale tristese dela partitocrasia taliana, e de sti articoli ki, cuanti ke i xe direti verso la lega, cuanti contro el PDL, e cuanti ke ridicolixa PD o UDC. Forse ghe xe on bias contro la lega, ma mi no credo mia, e se si, no de tanto. Ma spetarò de analixar sti dati prima de rispondarte co certesa.
Lodovico
PS. Se cualke partito italian (Lega incluxa) el vol finansiar, sarisimo molto contenti. Podì farlo diretamente da sto sito strucando sol boton de donasion e doparando paypal. O se gavì grose some, gavemo anca 1000×1000.org
————-
PDL/Galan:
“Speriamo che ai veneti – anche se sicuramente non ai servi sciocchi e strapagati degli italiani, da Galan a superBrunetta che ha giustificato i 4 miliardi alla Sicilia come investimento per tutti noi ”
https://www.pnveneto.org/2009/08/passante-per-l-indipendenza/
“Apprendiamo con orrore la proposta del pdl e dei radicali veneti di conferire la cittadinanza onoraria di Venezia al presidente cinese”
https://www.pnveneto.org/2009/07/no-alla-cittadinanza-onoraria-al-carnefice-cinese-galan-si-lavi-le-mani-sporche-di-sangue/
” Oggi il sedicente governatore del Veneto non ha trovato di meglio da fare che occuparsi di una manifestazione democratica di dissenso politico rispetto alle gravi affermazioni contrarie all’identità veneta di un suo assessore, tale Valdegamberi,”
https://www.pnveneto.org/2009/01/povero-galan-com%e2%80%99e-duro-il-crepuscolo-degli-dei-anzi-dei-servi/
UDC:
L’udc censura internet e ci porta alla Birmania.
https://www.pnveneto.org/2009/03/untuose-dittatoriali-carogne-ovvero-come-ti-vendo-l%e2%80%99anima-al-diavolo-anche-se-sono-cattolico/
PD:
https://www.pnveneto.org/2009/04/i-veneti-non-ci-servono/
Par fortuna che nialtri del PNV semo dei signori…ma no tuti, caro Xorxi, xè cussì… Scrivi pure e to storiele padane su altri forum ma no vegner ofendar nesuno ! I campagne eletorai coi schei dei contribuenti semo boni farle tuti, quindi, lesion da ti no ghe ne ciapemo,ne de stiie e gnanca de poitica. Siete morti che camminano: 5 anni al governo della regione. Non combinerete nulla di ciò che promettete da 20 anni…e sarà la vostra fine !!
Morti che camminano…
[…] consiglio. Un ringraziamento che purtroppo devo fare un po’ con la bocca amara visto il suo commento in cui è scivolato su una illazione del tutto infondata sulle nostre fonti di finanziamento. Ancor […]