Ho conosciuto persone magnifiche e davvero capaci, ho vissuto un’esperienza interessante ed illuminante, e desidero ringraziare tutti, ma proprio tutti quelli con cui ho lavorato nell’ambito del PNV, dalla sua fondazione fino ad oggi, e a tutti quelli che mi e ci hanno dato fiducia.
Sono molto soddisfatto del risultato di questa elezione: essendo molto basso il consenso verso non solo il pnv ma in genere verso l’indipendenza, non lascia spazio a dubbi di coscienza e mi permette con serenità di abbandonare la partita.
Una partita portata avanti con molta fatica, con tante chiacchiere di persone che la sostenevano, ma fatti pochissimi. Ero stanco. E finalmente mi posso ritirare con serenità e seguire i soli miei interessi.
Agli attivisti e a chi ci ha seguito, grazie.
Qui termina la mia attività.
Claudio Ghiotto
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
Penso che sto post a te te lo podei risparmiar
Rispetemo la sielta de ognun, sperando che ghe sia spasio pa un ripensamento. Anca parché i nostri intaresi i coincide proprio co l’indipendensa 🙂
Almanco ala riunion de mercore prosimo vientu?
Una pausa la meritemo tutti. Diria fin mercore de sera 🙂 Dopo se torna progetar el nostro percorso, da veri imprenditori, da persone coerenti e convinte. Un abbraccio Claudio.
Amici, scolteme, vegno de securo ala riunion, ghe mancaria.
Ma la mia xera na idea ca gavevo dexà da tempo, e lo gavevo anucià.
Dovevo sparir sensa dir gnente? No me pareva coreto, par tuti.
El rexultà eletorale el me ga facilità sto compito, ca se no el me meteva dei problemi de tipo morale.
Mi resto amigo e spero anca da parte vostra. No xe na coestion personal, ma na coestion de energie, e deso xe anca evidente xe na coestion de existensa: no vedo popolo.
Ciao, Claudio G.
on partito aea fin fine vende on prodotto, na idea….on partito novo, come on prodotto sol mercato, ga bisogno de tempo pa insinuarse, soprattutto se lè poco sponsorixà e semi sconosciuto, secondo mi va fatto on passetto aea volta….na crescita costante, anca se piccoea…vol dire cmq ndare in vanti…mi no dirtia che i rsultati xè deludenti…chi se aspettava tanto de pi, ga sparà massa alto…
Se cata coelo ca se semena… me par che a si drio andare anca masa ben.
Un eletor.
cambia idea fin che te poi, che tra un puchi de anni, quando che le persone se sveja (e prima o dopo le se sveja par forsa, perchp lo savem: le robe andràn sempre peggio), persone come ti le xè quele che gà da stare in prima linea sempre, anche solo par la determinasion!!!
Un’altro elettore!
mi ho votà par vu. e pitosto de votàr lega, bruxarìa la scheda eletoràl
Pecà……l’unico erore xe stà queo de dividarse, veo digo mi………el laoro le longo ma un fiatin ala volta i lo capirà tuti i Veneti……….par tera, par mar, SAN MARCO!
Ciao Claudio, no te konose, e no so se mai te konosarò.
Rispete la to scelta, tanto de pì se ‘l e fata par kuestion personai.
Se no fuse kusita me parmete de dirte ke ko se taka i e tanti i ponti ke ne fa skorajar, ke ne fa pensar de molar, ke met in dubio de esar le persone juste par sta roba.
Varde indrio e fin no tant tenp fa solke pensar ke podea esistar sto sito ne parea na roba gnanka da pensar, figurarse al partio.
Inkoi sion ka, mila su mila, doman nkora de pì, e se sion tuti sti ka le parkè tuti kei ke ha mes del so i a fat ben al so dover, anka ti.
No ‘l e ste elezhion ke ne judika, sarà la storia.
No ‘l e ste elezhion ke ne kopa, kel ‘l a nkora da nasar.
Podopo ognun fa kel ke se sent e mi me sente de ringrazhiarte.
Caro Claudio,
ho da poco commentato il voto con Leo che, ancora una volta, ci ha azzeccato. Ho letto il tuo sfogo, che condivido. La verità è che ideali veri e concreti come i nostri (anch’io sono un secessionista) non hanno futuro con la politica politicante-partitocratica-elettorale.Ti aspetto a Pordenone il 1° di aprile. Se hai ancora voglia di battagliare noi siamo qui apposta per procurare guerra a questo stato.
Ti aspetto.
Con amicizia. Giorgio Fidenato
Xè un pecà. Fate na bea vacansa o na bea pauxa ke a te fa ben.
“No ghe xè popolo”….no xè vero, I xè soeo ke tuti indormensài, fadiga svejarli e tirarli xò dal leto, ma se se voe vardare vanti xè questo ke bixogna fare. Sicuramente se poe far de mejo, in altre maniere, ma no se poe arenderse ai taliani, no xè giusto pa nesuno, gnanca par quei ke dorme.
Ara CLAUDIO CA SE TE MOI TE CIAPO A SCARPA’ FIN RECOARO…DESSO RIPOSATE E GHE NE PARLEMO !
@ Mi (comento 12):
Xe vero che i xe indormensai (poca voja de informarse) e che xe fadiga (tanta) svejarli. Ma go paura che tanti anca se i se sveja no i diventa mia leoni: i resta piegore.
Ma no bixogna mołare (anca se capiso la deluxion… speravo mejo anca mi), chi che xe svejo no ga da ciapar sono. Ansi, bixogna che el serche de svejare cuei che dorme (soratuto i leoni… e piegore a svejarle ghe pensarà a Storia).
Se dixe che a speransa xe l’ultima a morire, ma se dixe anca che chi vive sperando… Beh, senpre mejo de morir stitico 🙂
Corajo, ła strada ła xe longa e ghemo pena scomisia el viajo!
50 anni di televisione non sono pochi.
50 anni di tivvu’ hanno avuti effetti devastanti sulle menti delle genti, soprattutto dei Veneti.
Peccato, penso che non mi trasferiro’ in Veneto, non mi va di vivere in mezzo a beceri leghisti.
Il Sig. Ghiotto e’ comprensibile, magari puo’ provare 6 mesi di pausa e poi vedere se abbandonare definitivamente…
PECCATO !