A Roma deve circolare troppa droga, perché è allucinante arrivare a concepire la seguente dichiarazione:
«A tutti i titolari di un contratto di fornitura di elettricità, siano essi famiglie o pubblici esercizi o professionisti, verrà chiesto di pagare il canone, perché, ragionevolmente, se uno ha l’elettricità ha anche l’apparecchio tv. Chi non ha la televisione dovrà dimostrarlo e solo in quel caso non pagherà.»
Ad averla fatta è stato Paolo Romani, il ministro del (sotto)sviluppo economico, in una intervista rilasciata oggi al Corriere.
Non esiste alcuna conseguenza logica a sostegno del suo ragionamento, che di ragionevole non ha proprio niente. Certo, come no, secondo costui sarebbe “ragionevole” che un dentista, impegnato com’è a fare otturazioni per pagare “il socio di maggioranza” che stà a Roma, avrà pure il tempo di trastullarsi a guardare le defecanti trasmissioni Rai, oppure lo farà un avvocato, tra l’attesa di un giudizio e l’altro (già che sono lenti abbastanza!), e che dire di un disegnatore, un architetto, e via con la fiera per tutte le professioni, tutti “ragionevolmente” a perder tempo durante il giorno a guardarsi la tv?
Ma cosa crede signor ministro, che la gente in giro sia tutta di perditempo come voi politici?
Claudio G.
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
E i alaciamenti kantier?
Anka kei, ho vist ke altro di an murador fermo sentà so na secia reoltada ke vardei la proa de ‘l kogo intant ke spetea ke se fese la malta te la betoniera.
1) metemo anca da na banda el tenpo.
penso che el sior “ragionevole”, visto ca el gà de sti batitesta de sto sesto, de seguro el gà na toilette co tanto de descargo. xe raxonevoe coindi ca el gapia anca el leamer. ghe creo ca no lo gapia solo si me lo demostra, parchè, raxonevolmente, par ju tuti lo gavemo.
2) si el sior “ragionevole” el xe drio far coesto no par tirar su skei ma da galantomo e cioè par dar on servisio solo a chi che paga, el podaria far cofà le tv a pagamento: ti paghi = ti vedi.
xe fasie evinser ca no el (i) sa pì come metarne tuti nea gheba par robarne skei.
ma che vaga in fi… de so mare ,pagare a rai ze propio fastidioso par vardare quintai de merda tuti i di .
100 miliardi per el SUD
LEGA LADRONA1
Basta!!!!! Indipendensa subito! Gavemo de subir anca questo afronto? Cosa spetemo per reagir, che i ne porti via anche le mudande?
Bisiakat scrive dala bisiakaria, teritorio fra el timavo e l’isonzo in provincia de gorizia. Pronto a combater per l’inipendensa dele venezie. Fanculo italia
XE’ COMPRESA anca sta tassa qua’par l’unita’ d’ITALIA?
Romai no i sa pì cosa inventarse par rancurar cuatro pałanche…