Riproduciamo di seguito per intero lo scandaloso volantino che la lega nord ha distribuito, facendo proprio uno scritto autografo del segretario di Veneto Stato, Lodovico Pizzati. La lega si dimostra sempre più ladrona, prima delle nostre tasse e delle aspettative di tanti Veneti traditi dalle false promesse di federalismo e ora anche delle idee di chi propugna l’indipendenza del Veneto. Vergogna!!!
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
si ma coa ghe xe plagio e difamasion.
i te ga robà con uso inproprio e sensa consenso, e i te gà meso el marchio lega invese de VS (visto ca se i lo ga cavà da VS i lo saveva ca el jiera on testo indipendentista).
se sà ca la lengoa tajiana la xe pì leta anca dai veneti, ma si el testo el fuse sta inte la nostra lengoa (come penso i dovarìa essar tuti i conceti espresi par l’indipendensa veneta), i gavaria vu pì dificoltà a robar. no dovemo scumissiar nialtri a farse problemi par chi (veneto) l’ignora la so lengoa.
no ste darghe le perle (venete) ai porci (tajiani -la lega la xe tajiana-).
soravia, ti gà dito ca ti gà lassà perder el to toco piovegà so “libero” sensa autorixasion…
coanto ti pensi de far incora l’onesto en cà del ladro?
(no xe on rinprovero).
[…] vantaggi che il Veneto trarrà dall’indipendenza, da parte del quotidiano Libero e, soprattutto, da parte della Lega Nord. La Lega Nord, poiché finora non ha appoggiato il referendum per l’indipendenza del Veneto, è […]