Ca’ Corner a xe uno dei pi inportanti palasi sul Canal Grando, situa’ pena dopo el ponte de l’Academia nando verso San Marco. A xe on palaso sincoesentesco progeta’ da Jacopo Sansovino e xera la dimora pi prestigioxa dela fameja Cornaro, che la ga da’ a Venesia ben 4 dogi e anca la principesa de Cipro, Caterina Cornaro.
Anco’ pultropo sto palaso el xe la sede dela Provincia di Venezia, apendice aministrativa del stato talian in Veneto. El vasalagio dela Provincia di Venezia verso el governo roman el xe in man a na aministrasion leghista, vota’ in grandi numari dala popolasion venesiana.
Sta aministrasion leghista la ga vuo la pesima idea de piturar de tricolor, co dei fari luminoxi, on dei sinboli architetonici de la Serenisima. No so valtri, ma par mi el tricolor el raprexenta el colonialismo talian che ne ciucia miliardi dele nostre risorse ogni ano, e par mi ver l’inisiativa spontanea (unica in tuta Venesia) de far on monumento vixivo a “schiavi di Roma… siam pronti alla morte” el xe el rifleso de on servilismo mentale che naltri veneti proprio no se meritemo, ne dal punto de vista artistico, ne da cuelo politico-economico.
Se ga da ver el salame ntei oci a voler incolpar sto talianismo leghista a altre cauxe (“la Donazzan ci ha costretto”). Dar el voto ala Lega vol dir acetar el sistema feudale de vasalagio verso i paroni xo a Roma. Votar Lega xe on ato contro el ben del popolo Veneto e chi che ga la cosiensa a posto el ga da molarghe e el ga da darse da far in maniera ativa a far saver ai so cari, ai so amici e conosenti che na alternativa la ghe xe: Veneto Stato, e no se pol far de manco.
Lodovico Pizzati – Veneto Stato
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
Quello che mi stupisce è che questo lo fa un partito come la lega che ha bruciato ed infangato il tricolore, pur sempre una bandiera di un altro Stato.
E’ proprio vero che per la caregheta si sputa anche sul piatto dove si mangia.
“E’ proprio vero che per la caregheta si sputa anche sul piatto dove si mangia.”
Purtroppo non e’ neanche per la caregheta che avvengono certe iniziative. Il punto non e’ che lo fanno perche’ “costretti” (il classico “eh… ne toca magnar merda… se ga da ver pasiensa… che deso riva el federalismo”). Queste sono iniziative fatte in spontanea liberta’ da amministratori leghisti di spicco perche’ riflettono il loro vero pensiero, la loro vera ideologia, che non ha nulla da spartire con i principi della Liga Veneta anni ’80. Questi sono l’esatto opposto: sentimentalmente filo-italiani, e spesso politicamente di provenienza socialista dove la politica viene intesa come l’arraffare le risorse pubbliche prima che lo faccia qualcun altro.
Lodovico condivido con ti tuto al 100%. Ho notà anca mi nela me provincia (Vr) che i comuni con pi inisiative par el 150° e con pi tricolori tachè ia dapartuto iè chei a guida leghista. Però son sicuro che se i continua cosita, come iè stè boni de nar su, iè destinè anca lori a scomparir e a far la fine dei socialisti e dela democrasia cristiana. St’ ano chi col 150° l’ è come quando l’ italia la vinse i mondiali. Tuti i se sente italiani e sventola i tricolori. Poi finie le feste torna i problemi e la gente i torna a maledir sto stato andò vivemo. Ma no sta preocuparte Lodovico, pi lori i insiste con sto tricolor, pi chei come mi e la gente normale i gà la spinta inversa che reclama l’ indipendensa. WSM
In coalità de erede direto de on canselerier dela Regina Corner, no poso suportar ste ofese ala nostra storia granda che gavemo noilatri Veneti.
Nicolò, nasest a Creta intel 1445, profesion notaro, maridà co Sofia de Prosdocimis nesesta a Cattaro inte’l 1446.
fioli : Spiridione, Odisseo,Polissena.
Al tenpo del 1488 serve la regina a Cipro e inte’l 1489 la conpagna a Venesia pa sevitar conpagnarla dopo la abdicasion de ela.
So fiol Spiridione nase a Creta nel 1468 e deventa Ufisial dele guradie godai.
So nevodo Nicolò , el primo a nasar a Venezia cità nel 1502 deventa avogadro del Esaminador.
Viva San Marco !
“spesso politicamente di provenienza socialista dove la politica viene intesa come l’arraffare le risorse pubbliche prima che lo faccia qualcun altro.”
E vero. Ma d’altra parte sono decenni che i Veneti votano questi “socialisti” piazzandoli in posizioni di alta responsabilità, in Regione, nelle Province, a Roma.
La differenza è che i socialisti leghisti (muraro, zaccariotto, ecc.) pretendono di “parlare veneto”, cioé di essere dei prodotti Veneti doc, di fatto contribuendo ad accorciare la distanza tra popolo (e cultura) veneto e politica dell’arraffo (che prima poteva invece essere addebitata alle cattive influenze della romana politica italiana).
Non mi stupirei che negli anni a venire il Veneto subisca la stessa sorte della Lombardia e venga parcelizzato dalla mafia o dalla ‘ndrangheta. Se questo avvenisse la colpa principale sarebbe della lega nord, anche più degli altri partiti italianofili.
Perché è la lega nord che fa credere ai Veneti che la politica leghista sia un prodotto genuino veneto, quando invece è del tutto uguale alla peggior politica italiana.
Ed è la lega nord, con la sua politica razzista, ad avere convinto i Veneti di avere una fasulla immunità genetica nei confonti della mafia (vedi la lista “razza piave” di gentilini): se è pur vero che la mafia non è un fenomeno prodotto dai Veneti, ci si può sempre contagiare, convincersi di essere immuni aiuta l’infezione.