Sono tanti i soci ordinari di Veneto Stato che ieri sera si sono riuniti a Treviso per costituire il comitato elettorale a sostegno del segretario Lodovico Pizzati (da qui si può leggere la sua biografia). L’obiettivo del comitato è informare tutti i soci di Veneto Stato in previsione del voto di fiducia del prossimo Maggior Consiglio che si terrà domenica 23 ottobre all’hotel Viest di Vicenza.
Durante la riunione si sono registrati toni a volte accesi contro quello che alcuni hanno definito un “blitz da vecchi democristiani”. In generale però emerge in tutti i soci la consapevolezza che anche lo sfidante (Guadagnini) che si propone è una risorsa preziosa per il partito, ma che è decisamente troppo presto per eleggerlo segretario dato che è ancora troppo poco il tempo che è passato dalla sua militanza nell’Udc di Casini. In caso di sua elezione potrebbe rimetterne l’immagine del partito e anche egli stesso, bruciandosi. Con più tempo a disposizione, magari anche con un ruolo di rilievo all’interno del partito, egli potrà diventare senz’altro più credibile.
Il comitato pertanto chiede a tutti i soci di dare il proprio voto di fiducia a Lodovico Pizzati: “Ora c’è bisogno di continuare a crescere in tutto il Veneto così come si sta facendo a Treviso, Venezia e Padova. Lodovico è la persona giusta al momento giusto. Squadra che vince non si cambia.”
Press News Veneto
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
Io sono per Lodovico, ma alle provinciali Guadagnini andava bene, o no? Nominare Cuffaro non è tanto carino.
Credo che bisogna usare toni più cordiali e di unione, altrimenti si crea divisione. Non dobbiamo essere come i partiti italiani. Con questo atteggiamento di denigrazione dell’altro si crea odio, e non si fa un piacere a Lodovico, anzi, si rischia di fargli perdere dei consensi.
Semo tuti fradei, bisogna partire da questo concetto
ciao Ivano,
credo che sia proprio per evitare che qualcuno accosti Cuffaro ad Antonio che molti hanno ritenuto prematuro per lui esporsi, anche perché rischia di bruciarsi anzitempo quando invece è una risorsa preziosa per Veneto Stato, come ha validamente dimostrato nelle ultime elezioni provinciali di Treviso e come tutti gli riconoscono.
MI FATE SCHIFO.
Massimo, che problemi ghe xè?
che si tali e quali ai italiani……………..
?
Tali e quali ai italiani (xela questa la squadra vincente?)….. me par de esar al governo italian…… stese parole …..steso uso dei mezi ( pochi) de informasion……stese tatiche ….. e che nesuno domega osa dire che el stà fasendo tuto questo parchè lè un indipendentista……. ESARE INDiPENDENTISTA E VOLER EL BEN PAR LA PROPRIA PATRIA LE’ NALTRA ROBA.
MI SON DISPOSTO ANCA A DARE LA VITA PAR EL VENETO. ma par gente cosi non son disposto de dare più GNANCA UN MINUTO.
Pochi mexi de informasion?
Ara che i xè libari e a dispoxision de chiunque. Me par che gavè costruìo un bel blog, qualo xelo el problema? Massimo, vorisitu la censura come i cinexi? Mi credo che Lodovico gapie lavorà molto bene e penso chel merite fiducia.
non parlo de censura, Gianluca te lo capisi ben quel che voio dire…….. mi parlo de metodi ” cufaro- Casini-ex d.c.)…..metodi TIPICAMENTE ITALIANI….quei che voli combatare e invese i vien usadi …..
“Me par che gavè costruìo un bel blog” mi non capixo chel ” che gavè” ………MI SON INDIPENDENTISTA E BASTA LE FAZIONI LE XE NA CREATURA DE QUALCUN ALTRO MA NO MIA DE SICURO.
Massimo, pensavo che te fusi tra i colaboratori. A ogni modo xè ovio che semo tuti insieme, ma ghe xè anca un MC dove pronunciarse, co sielte da far. Mi e ti podemo ver in sto momento na idea diversa su Bepi o Nane, ma questo no vol dir che no semo schierai dala stesa parte.
QUESTO CONTESTO E BASTA TUTO EL RESTO POL STARGHE……………….
metodi TIPICAMENTE ITALIANI….quei che voli combatare e invese li stasi usando …..
metodi TIPICAMENTE ITALIANI….quei che voli combatare e invese li stasi usando …..
metodi TIPICAMENTE ITALIANI….quei che voli combatare e invese li stasi usando …..
Gianluca, dai vuto proprio distruggere tutto. Ma come se fa accostare Guadagnini a Cuffaro. Xe de na tristezza e pochezza assoluta. Mi me domando se in sto comitato che ti te rappresenti ghe sia toxi che se identifica con el to modo de porre gli articoli. So sicuro che i sa usare la propria testa e i ciaparà le distanse da sto modo de fare perchè non se poe, non se poe comportarse cosi’. Perdoname ma se vede che te ghe xa fatto massa politica in Italia. Forse te si vecio politicamente dentro perchè ga raxon Massimo. Gnanca gli taliani se comporta cosi’ distorcendo la reatà. Te lo digo con amarezza. Meglio persone politicamente fresche. Secondo mi te si drio farghe più del male a Lodovico che del ben. Continua cosi’ che andemo ben.
caro Marco, forse no me son spiegà ben. Mi digo che Antonio el xè na risorsa presioxa de VS e chel xè sta mal consilià da cualcuno.
Dopo no xè colpa mia sel gera iscrito nel steso partito de Cuffaro, lo gà spiegà ben anca lu el motivo, no ghe xè gnente de mal. Proprio par cuesto secondo mi butarlo nel circo deso se ghe fa pì mal che ben, tuto cuà.
Ara che secondo mi, te dovarisi star tento a no fomentar odio e division, anca se a ti te par de far ben.
Dal linguagio scrito no se capise i toni e el registro che se usa, pi asetisi se rimane, mejo ze, se se vol comunicar calcosa sensa fraintendimenti.
Prova fartea sta domanda…
parchè veramente riscia de saver da italia ste robe.
E mi so, come te go za dito che no go dubi sua bontà dee to intenzion e sua to grande inteigensa strategica
“CIAO…Massimo / Patrizia/ ecc. ecc.( tutti soci di Verona) ,DOMENICA DARO’ IL MIO VOTO DI FIDUCIA A LODOVICO PIZZATI. Dobbiamo continuare a crescere in tutto il Veneto cosi’ come si sta’ facendo a Treviso Venezia, e Padova .Lodovico e’ la persona giusta al momento giusto.Squadra che vincenon si cambia.”
A Molti Soci di Verona oggi è arrivato questo messaggio , soci i quali non hanno dato il numero di cellulare a nessuno se non scritto sulla scheda di iscrizione a Veneto Stato…………
SIETE ITALIANI
@Ivano: gò capìo quel che te dixi e te gà raxon.
@Massimo: te ricordo che son sta mi a farte tornar a far politica (almanco cuesto te me gà dito co che te me gà leto le paroe del Tommaseo a Verona la prima volta che te gò incontrà), te me gà maledìo par cuesto e deso vedo che te me maledisi parké continuo sula stesa via de cuando che se ghemo conosùo 🙂
In ogni caso per evitare fraintendimenti ho eliminato il riferimento a Cuffaro
detto tutto questo da un aministratore de un sito dove se usa el nick name de n’altro par diffamare co oesanti offese a carattera nca sessista..beh, me associo ae risate.
ghe gheto spuiegà tute ste storie anca ai carabinieri ieri metina co i te ga ciamà??
anca se riussirè portar da la vostra parte quei poareti che no ga i mezzi par savere, i veri indipendentisti come massimo o marco che te ga qua risposto no morirà mai.
voialtri, dopo che gavarì fato el vostro dovere de affondamento del partito, sarè dimenticati.
SAN MARCO PERDONALI TUTI
Caro Nicola, capiso che uno posa no saver come che funsiona internet, ma se sta persona gà responsabilità rento VS la facenda xè manco bela.
A ogni modo, se no te lo sa, chel comento te gavarisi podùo esar anca ti a scrivar chel comento 🙂
Par cuel che riguarda le to aluxion, ghe xè na indagine giudisiaria in corso e son tegnùo ala riservatesa 🙂