Cari lettori, è un piacere avervi come ospiti e vedere i vostri commenti, anche quelli critici e che muovono obiezioni. La scelta del gestore di questo blog è stata quella di dare massima libertà di espressione e di non censurare nessuno, salvo i casi estremi di palesi azioni di troll o di situazioni molto gravi, e naturalmente gli spammers.
Questo sito però è equipaggiato con dei sistemi per intercettare lo SPAM e altre caratteristiche per rendere affidabile la partecipazione degli utenti. E’ il caso allora di fornire qualche suggerimento a quelli che desiderano commentare gli articoli o i commenti stessi.
1) riportare sempre il proprio nome e possibilmente cognome, in alternativa è accettabile un nomignolo (nickname) a patto che l’autore del commento sia noto con tale nomignolo oppure che inserisca una e-mail valida, reale e che risponda in caso di richieste di chiarimenti o per segnalazioni tecniche o legali.
2) la e-mail inserita non viene resa pubblica ed è accessibile solo agli amministratori i quali ne possono fare uso solo ed esclusivamente per gli scopi indicati sopra.
3) nei commenti evitare di inserire link, se si inseriscono fare in modo che siano pertinenti con il commento (anche con le parole contenute nel link) e che il testo sia largamente maggiore di quello usato per i link. In caso contrario il vostro commento sarà rilevato automaticamente come SPAM e il vostro nome e riferimento (sarà rilevato proprio il vostro computer) agganciato per un certo periodo di tempo e mantenuto in stato di spammer.
Se accade questo i vostri commenti non appariranno, e dovarnno essere recuperati da un amministratore, che lo fa però a intervalli non proprio frequenti, nonostante le segnalazioni automatiche del sistema, e questo nell’attesa che con il tempo il vostro nome e riferimento vengano “redenti” dal sistema.
Fare quindi attenzione ad inserire link.
4) attenzione anche a certe parole. Usare certe parole ripetute (specialmente se riguardanti cose a “luci rosse”) nello schema tipico degli spammer, vi getterà inesorabilmente nella fossa degli spammers. E non è semplice poi tirarvi fuori da là.
Speriamo con questo di avervi fornito una informazione utile e facilitare la vostra partecipazione a Press News Veneto.
Buona lettura.
Press News Veneto
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
– 1) riportare sempre il proprio nome e possibilmente cognome, in alternativa è accettabile un nomignolo (nickname) a patto che l’autore del commento sia noto con tale nomignolo oppure che inserisca una e-mail valida, reale e che risponda in caso di richieste di chiarimenti o per segnalazioni tecniche o legali.-
Scuseme na domanda, ma mi che garansie go che la mail personale nn la vegna intercetà da gente esterna ?
In pasà e par ben do volte, in altretanti forum i me gà scrito la stesa roba e dopo i gà reso publica la me mail. ( adiritura visibile entrando nei profili awatar ).
Questo me gà insegnà a nn fidarme dele redasion web.
Eventualmente, se volì contatarme de persona, Caio gà tuti i me riferimenti privati.
Che PRETENDO i resta riservai e non publicabili !!!!
Tornando ai trolls, dopo che i conoseva la mail, in sto modo, gò avudo el fastidio de esare ingiurià e infastidio da pervertii che dava sfogo ale so squalide menomasion mentali, specie de natura sesuale. O gente che ofendeva par i so problemi esistensiali, o politici.
Par far terminare tuti sti fastidi, son dovudo andare a far denuncia ala polisia postale.
Tra qualche tempo magari i me ciamarà a Roma o a Milan, par comparire quale parte lesa, in un proceso penale contro sti individui che manco gò mai conosudo de persona.
Pal web se trova persone interesanti si, ma anka gente asolutamente psicopatica e nn voio roture de scatole da parte de gente del genere. Grasie.
A go scrito mi, a nome de press news, sto articolo co el scopo de render pratico doparar el servisio.
No son mi che ga la titolarità de gestion de el blog e de el so database de articoli (e de conseguensa comenti e e-mail dei comentadori) ma credo de poder dire sensa timore de smentita che:
1) le e-mail xe tegneste rento el db e no le vien divulgà a nisun, né le vien publicà; solo i aministradori de livelo pì tecnico i pode rivarghe e i pode dopararle solo par i scopi indicà: comunicasion tecniche, comunicasion legali/de ciarimenti so comenti che domanda sto tipo de intervento.
2) garansie xe imposibile darghine, ma credo che el masimo sforso de mantegner integro e proteto el database xe intarese prima de tuto de chi gestise el blog, però xe a priori imposibile garantire che mai podarà capitar on incidente …ma se parla de incidente, quindi fora de la volontà.
3) resta ciaro che so richiesta de le autorità che ghe ne ga la facoltà previste da la lege, pode eser consegnà le informasion che vien rilevà durante el inserimento dei comenti, come xe capità in recente pasà so richiesta de on comentadore che el ga fato na querela contro nantro comentadore (anonimo) par fondate raxon.
Ciao Caio,
Se i gà bisogno de contatarme in redasion web par qualsiasi roba, daghe pure i me recapiti mail, Skype e telefonici e el me nome reale, che ben te conosi.
Ma par piaxere, che nn i vegna mai publicà, o resi noti. Grasie.
Par el discorso che fasevo prima, più che altro.
Non voio che gentalia balorda, che paraltro co l’ambiente venetista nn gà gnente a che fare, la vegna a romparme i “cocones”, coi so gravi problemi mentali.
Par esempio co me son lamentà tempo fa, co una dele più importanti riviste stivaliere in cui comentavo, i gà ameso che el so sistema gavea nn meio precisà ” falle informatiche ” e i se scusava.
Ma intanto mi vegnevo bersalià dale turpitudini omosesuali de sto schifoso de Troll, che gaveva intercetà dei me dati sensibili chisà in che modo !!!! 🙁
Ocio che ghin gò individuà uno più che sospeto, che scrive anka sui nostri blog venetisti.
Tin gavevo zà parlà in separata sede paraltro, se te te ricordi.
Secondo mi l’è un psicopatico che sfoga le so frustrasion, trolegiando par el web e mirando a fare incasare i forumisti più in vista, fasendo degenerare le discusion.
E gò el sospeto chel sia anka na me vecia conosensa. 🙁
Ciao e stame ben.
crisvi
PS: Bela l’impostasion de alta levatura informativa e disquisitiva del novo forum PNV 🙂