Oltre il 90% il tasso di assenteismo dal 2011 per l’ex capo dei sindaci 20%
Press News Veneto inizia una nuova serie di articoli basati su infografiche che permettano di capire concetti importanti sulla base di numeri semplici.
La prima infografica che vi proponiamo riguarda il tema dell’assenteismo dei rappresentanti politici, anche quelli di un piccolo comune.
Siamo infatti convinti che chi si propone come leader politico debba dare l’esempio quantomeno nell’assolvere i compiti minimi che si assume e per cui chiede il voto. Per un consigliere comunale ciò significa come minimo il presentarsi alle riunioni del consiglio nel quale è stato eletto.
Se poi per un qualche periodo una persona ha problemi specifici si può anche comprendere che ci sia qualche assenza. Ma quando un consigliere per un anno intero non si presenta alle riunioni del consiglio comunale del proprio paese, dovrebbe avere la decenza di dire che non gli interessa fare politica in modo responsabile. Oppure potrebbe benissimo lasciare spazio a qualcun altro che ha la voglia e la responsabilità civica di portare avanti la necessaria azione politica del comune.
Per tali ragioni non ci pare bello il fatto che Antonio Guadagnini, che dopo aver abbracciato moltissimi partiti (dc, an, lega, udc, liga, pd) e che oggi è approdato all’indipendentismo (e che come dissidente ha ricorso in un tribunale italiano contro Veneto Stato), si dimostri un assenteista politico incallito nelle riunioni del consiglio di comunale di Crespano del Grappa, almeno negli ultimi due anni.
Da un anno a questa parte infatti nessuno lo ha visto in Consiglio. Almeno a leggere ciò che riporta il sito internet del Comune. I verbali recitano per lui la noiosa e ormai ripetitiva formula “assente” (per non dire “chi l’ha visto”).
Da inizio 2011 ha accumulato oltre il 90% di assenze. Dal 2010 il suo tasso di assenteismo supera invece il 77%.
Perché allora qualcuno dovrebbe dare fiducia a chi ha ampiamente dimostrato di non interessarsi al compito cui è stato chiamato?
Press News Veneto
If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds
Ma dai…a che pro post come questi??! Cerchiamo di essere propositivi invece di parlare degli “altri”. Se i Crespanesi si sentiranno trascurate sarà affar loro e trarranno le opportune conseguenze…
I numeri son numeri…
Infatti non ho detto che c’è scritto il falso. Ho detto che fare un post per pubblicare numeri che sono un (piuttosto flebile) attacco personale ad un compagno di partito (o ex) è inutile e controproducente. Poi a dirla tutta non capisco perché articoli come questi sono anonimi, mentre quelli precedenti sono firmati.
Non mi pare un articolo anonimo. E’ firmato Press News Veneto: è quindi un articolo che rispecchia il blog: nei giornali articoli simili sono firmati “la redazione”. Forse avere il coraggio di vedere anche i “piccoli” numeri di casa propria è un atto di responsabilità. Magari queste assenze sono giustificatissime e quindi chi le ha fatto spiegandole si porterebbe a casa un guadagno di immagine.
Se bisogna prima guardare “i piccoli numeri di casa propria” (e son d’accordo) io opterei per andare ad analizzare quelli dei comuni della “redazione” di Pnv. Non mi risulta che “in redazione” ci sia qualcuno da Crespano. Numeri come quelli di Guadagnini se ne possono trovare a migliaia, partire da lui, secondo me, serve solo ad avvelenare ulteriormente il clima. Al di là che poi, per me il problema dell’assenteismo è uno degli ultimi che la politica ha.
Al comune di Treviso non abbiamo mai scontato nulla e ci sono anche arrivate minacce di denuncia, per quanto riguarda il comune di “casa nostra”…
ma ste notisie vienle fora solo deso?
quando Guadagnini el sera candidà come Presidente de la Provincia de Treviso ndaselo ben?
quando l’era entrà in Veneto Stato dopo el so pasà in DC, LIGA, UDC e La Vaca de so Mare ndaselo ben?
pì che guadagnini, a mi me fa strano la maniera de tratar de VS.
cioè, prima el lo porta alto co articoli e entuxiaxmo, deso (che guadagnini el se gà meso par traverso) i lo tira xò.
mi so d’acordo, i numari i xe numari. ma no credo che guadagnini el gapia fato asense deso e de tute boto.
a mi personalmente la xente che la gà milità so la poitica tajana o i xe stà drento on partito, se i vol entrar a favor de l’indipendensa (in sto caxo VS) i gà da pasar on bel toco de tenpo a “vardar”, pò laorar al servissio… dixemo purgarse. el periodo el gà da essar longo, par darghe tenpo de vedar che la “strada de la libartà” la xe tuta nantra roba de la poitica.
mi capiria sto articolo se VS el gavese tegnuo xente cofà guadagnini, in “panchina”.
(ma no ste farghe altari, e pò sbaterli in tera).
dognimodo gnente de mal, tuto fa esperiensa 😉
(fe na prova: meteli par on toco a scoar par tera, montàr gaxebi… se i scanpa vol dir che no xe la so ora. coando on paron el se fa insolar da naltro, el xe solo on paron malfato).
fermi fermi…..buttare là che ha fatto parte anche della lega nord no, proprio no, anzi diceva peste e corna su la Lega, quindi dove le trovate queste notizie? LE INVENTATE? dai siamo seri per una volta.
Vianelo, Concordo su tutta la linea! 😉
Gli attacchi personali non portano da nessuna parte, ma sono solo un effimero regalo al proprio ego.
@Pietro Caldiera
😉
Ma cosa serve sti arcoi??? Sarà mia che se d’acordo pa far un fia de audience..???
Ho letto con attenzione l’articolo e i vostri commenti.
Personalmente sono concorde con la redazione PNV.
E’ sacrosanto che il lettore abbia tutte le indicazioni inerenti questo, o quel candidato.
Si chiama denuncia politica e per chi non ne conosce il significato, essa non vale solo contro Bossi, Berlusconi o Bersani.
Peraltro se qualcuno si deve vergognare, è chi squallidamente compara Pizzati con Schettino :
http://laraxon.wordpress.com/2012/01/23/i-dissidenti-andranno-fino-in-fondo/
Del resto gli individui putridi nell’animo, non solo non rispettano la memoria di decine di vittime innocenti, ma utilizzano vigliaccamente comparazioni tanto idiote, quanto fuoriluogo, per i loro infimi scopi di fazione.
Peraltro, nessuno mi può accusare di aver voluto in VS, l’ex doroteo crespanese, osannatore di Tony Bisaglia.
Quest’ultimo, che purtroppo, assieme ad amici di famiglia, abbiamo ben conosciuto quando era l’onnipotenza grigia Veneta della DC, fin poco tempo prima di morire, in circostanze oscure.
Andatevi a ricercare un po’ di notizie su Bisaglia, per capirne di più.
Il resto ve lo potrei raccontare io, magari presentandovi persone un tempo ricche, che affermano d’essere state rovinate per qualche gioco politico perverso.
Comunque non importa.
Guadagnini per me è stato un grande errore inserirlo in VS, l’ho detto chiaramente anche all’amico Pizzati.
Personalmente avrei al limite cercato alleanze proprio nella lega, tra i loro scontenti, che molti di voi disprezzano e non avrei certo lustrato le scarpe, a ex democristiani perennemente alla ricerca di un posto al sole, per soddisfare la propria insaziabile voglia d’emergere.
In mezzo agli squali dorotei, è sempre comunque molto difficile riemergere in superficie, dopo essere stati azzannati da loro.
Ben venga quindi, ogni notizia utile per capire meglio come lavorano certi candidati che un giorno sono DC, poi diventano UDC e fanno accordi con il PD, ma strizzando l’occhio alla nascente voglia d’irredentismo, cominciando prima a dichiararsi autonomisti, per poi diventare indipendentisti e infine, fissate le opportunità politiche personali, saltare in un partito totalmente indipendentista come VS, accordandosi in seguito sottobanco con la parte falangista interna, per prendere il totale controllo del partito, scalzando d’impulso persino i fondatori più accreditati e quotati.
” O sarò segretario di VS, oppure abbandonerò il partito ”
Non l’ho detto io e nemmeno di fronte a circa 300 persone testimoni.
Inoltre non sono iscritto a VS, ma se lo diventassi, non mi farei pagare la tessera di partito da amici, specie da una donna, senza rimborsargliela.
” La classe non è acqua ” !
Vorrei chiedere ai redattori del sito, di verificare anche quante assenze dall’istituto scolastico in cui insegna, può aver generato Guadagnini.
I dati di un qualsiasi impiegato di Stato, possono essere richiesti da qualsiasi cittadino, con residenza nello stivale.
Se la scuola rifiuta ci si rivolge all’assessore e al ministero della P.I.
A me interessa anche questo.
Au Revoir
Crisvi 😉
Ve lo ricordelo le parole de Goadagnin?
“Se non divento segretario io abbandono il partito”
Goadagnin vol far el càpo e no va in consiglio comunàl, parche el putelo el ghe ndarìa solo da sindaco.
Manie de grandesa? Si
Caregaro incalito? Si!
Cosiensa e preparasiòn da jenuin independnetista? Col cuco!
Omeni cusì, i xè i soliti ca no vol sporcarse le man e i vol far laoràr st’altri e i serca solo el poder. Alontaneli da l’independentixmo.
Concordo con Ivano, questa strategia di comunicazione danneggia la causa ed è autosqualificante, prima di pubblicare qualcosa in nome del partito dovrebbe esserci quantomeno una condivisione od un’approvazione, i personalismi fanno solo danni. Concentriamoci sulle cose serie, tipo l’Indipendenza per fare un esempio!
Risposta @ gaxetaveneta says: febbraio 24, 2012 alle 8:46 pm
Scolta, gnente da dire sul to intervento, che condivido in linea de principio.
Piutosto, meti a posto na volta par sempre chel ” zibaldone ” de virus, trojan e malware che vien fora ogni volta che provo a versare le pagine web del to sito.
Ghe xè anka gente che aferma che ghe xè ” sciopà ” el PC dopo eserse colegà ale to pagine tute ” invirà “, infete.
E no sta dirme de metare su linus, parchè te sè che te mando in mona !!!
Andrea ( Lux ) che l’è ingegnere informatico ( credo quindi el sapia fare el so mestiere ), me gà spiegà che comunque no serviria un kaiser.
Altri amici informatici che gò interpelà, ghe dà raxon.
Xe inutile avere un sito web se nesuni lo verse e el 90% dei sistemi operativi i xè del tipo windows.
No linus, o mac.
Peraltro pare che anka el mac, se posa rovinare se me colego ai to siti.
Ma qua le teorie le xè diverse a seconda de chi gò interpelà.
atroce chiede perche’ l’articolo non e’ firmato com’e’ di fatto vero, la persona busatiana dietro il nick pnv risponde che e’ firmato pnv e rispecchia i contenuti del sito.
questa e’ la tipica risposta da furbetto italiano con l’obbiettivo di distorcere la realta’ a proprio favore, infime tecniche usate anche dai mafiosi.
L’articolo non e’ firmato (e’ inutile scrivere pnv quando e’ ovvio visto che e’ il sito pnv vero busato?) perche’ il vigliacco omuncolo che sta’ dietro, unico gestore del sito come del sito vs.com, e’ una persona dall’animo viscido, un ignobile falsario mistificatore, uno schizzetto d’uomo.
Ecco perche’ l’articolo non e’ firmato. Chi lo scrive e’ un codardo con le mani e le intenzioni sporche.
Bah, par mi l’articolo e anca l’ultimo comento a nome “Attita” i’è aria frita, che spusa e che stofega.
Un butel de media inteligensa o superiore no ghe da bado pi de tanto.
Nemo vanti e lasemo star ste provocasioni degne del sirco taliota smarso.
Xonto: s’ancaben Guadagnini el fa l’asenteista nela so poltroneta taliota, elo questo el motivo par darghe dosso, o semo drio sercar anca el pel ne l’ovo par farghe le scarpe?
Guadagnini el se gha squalificà da solo quando el gha lasà (ativamente o pasivamente) portar vanti el golpe indoe se gha S P U T A N A’ l’intero movimento/partito/progeto de VENETO STATO (quel vero, no la buelada bicefala ca desso semo costreti a sostener in calche maniera o sbandonar dal disgusto).
francesco says:
febbraio 29, 2012 alle 12:11 pm
Xonto: s’ancaben Guadagnini el fa l’asenteista nela so poltroneta taliota,…………….
————————————————————————————————————————————————————
Un comune Veneto , non è più una poltrona ” italiota ” bensì un lavoro, un compito, a favore del popolo Veneto. Molto spesso, la gente che si amministra in un comune, è la gente del tuo stesso luogo nativo.
L’è vera Crisvi, però se podaria anca pensar che da consiglier comunale nol pol far sto gran che par canviar le robe, e che meriti pì energie laorando par un partìo indipendentista come Veneto Stato (faxendo finta che lu el laori dalbon e no chel fassa el re co n’ocio solo in un regno de orbi nel venetostatogolpista).
Mi no gho nisuna sinpatia par lu e la so fasion (a manco che no i se le conquisti co i fati e no co le sigàde, i slogan e l’antagonismo da soldatini).
Però par mi se dovaria lasarli far e no tacarse, che ramai i gha sbasà i toni anca lori e iè in vià andar par la so strada (resta solo da ritorse el sinbolo e el nome e dopo i podarà far quel che i vol)….
Caro Francesco,
Concorderei con te, se non assistessi a queste ignobili incursioni :
http://www.lindipendenza.com/blitz-a-verona-badii-contro-bellon-il-video/
Quella del Tabià, si aggiunge all’altro blitz, ben più violento ( furono chiamati i Carabinieri per rasserenare gli animi di alcuni esagitati di VS-Fake ) d’Isola della Scala.
Io non sono affatto concorde, che bisogna chiedere il permesso al ” clan ” Badii-Chiavegato, per ritrovare privatamente degli amici e/o sostenitori, che non si riconoscono nei metodi e negli atteggiamenti di questi due individui e nel loro clan.
Siamo forse arrivati ai Kapò, dopo il saluto simil-nazi a tre dita, in VS ?
Io spero proprio di no !
Lotterò fino all’ultimo respiro, contro simili prevaricazioni. Contro tutto e contro tutti, all’occorrenza.
Francamente, noto che Pizzati-Bellon continuano per la loro strada, improntata nella pacifica e più che lecita ricerca di nuovi sostenitori, ma che VS-Fake fa di tutto per mettere i bastoni tra le ruote ai nostri rappresentanti politici, anche con i metodi politici più squalificanti e detestabili.
Mi risulta ( relata refero ) che persino nell’area trevigiana, siano stati creati disordini e azioni di vero e proprio sabotaggio, contro le manifestazioni organizzate da VS-Legale, che si rifà ai principi della Democrazia Diretta e del dialogo civile.
Buone cose a te.
WSM
Crisvi 🙂
PS: Perdona se ti rispondo in italiano, ma la velocità di stesura mi risulta semplice e immediata in questa lingua. A differenza della lingua Veneta, che parlo fluentemente, ma mi risulta più complessa in qualità di scrittura.
parmeteme na me maniera de vedar:
coà ghe xe na gran sasinada. pì granda che se crede.
e i responsabili i xe propio coei che vol tirar la soga da na banda e da staltra.
la soga la xe el popolo veneto che’l se romparà de sti tironi dei do VS e altri movimenti che i tira da la so banda.
i xoga so la pele de la xente.
so el video, mi vedo che i gà vuo scoretesa tuti do
– uno el se mete in mexo inte na cena privà.
– staltro no’l ghe gà gnanca oferto de sentarse (no digo magnar, solo ospitalità)
tuti do i xe stai inte le so rigide poxision (“mi gò da dirte na roba e no te me sanpi”, “mi te faso capir in tute le maniere davanti a tuti che ti xe sgarbà e mi el poareto che le ciapa senpre”).
soravìa i xe do ruoli che i se core drio.
no’l xe mejo chi che taxe respeto chi che siga. coesta la xe na maniera de pensar on mucio vecia.
so d’acordo che l’invadensa no la xe na bea roba, ma anca catarse de scondon… e la dixe longa (no femo recie da mercante).
i se gà meso tuti do inte na poxison indò che on el gà necesità de staltro.
coel dì che i se capirà e i laoarà insieme, gavaremo on exenpio puito e na bona speransa (coando saremo libari) de ver raporti co nasion foreste boni e no de scontro.
fin deso el popolo el vien educà a scanarse… e i tenpi i se slonga.
Ciao Vianelo .
Domanda :
Tu offriresti il pranzo o faresti accomodare, una tizia che viene a importunarti con il seguito di circa 20 guardaspalle ululanti, in ogni occasione in cui ti ritrovi con tuoi simpatizzanti ?
Tu chiederesti di sederti al tuo tavolo, a gente che oltre a far polemica disgustosa, si mette a volantinare contro di TE, direttamente nel luogo di ritrovo che hai prenotato, per un confronto e una proposta di collaborazione, con persone che neppure vogliono vedere gli individui importuni ?
Ti ricordo che quello che hai visto nel filmato si configura tra i reati penali e questa molestia si chiama ” stalking ” .
Sono certo, che se Alessia vorrà fare denuncia, troverà certamente anche un giudice che le darà ragione, con sentenza in tempi brevi. ( art 612 bis del CP )
grasie crisvi.
scumisio dixendo che mi no ciapo difexe par nisun anca se gò na sinpatia verso la banda de VS par merito de alessio morosin. (coesto xe par no catarse so fraintendimenti).
ma deso le sinpatie le gà da essar mese fora. le xe on filtro che’l spegassa.
alora, mi no vardo coel che dixe la lexe parchè, anca se la serca de far el mejo, no la podarà mai ciapar el posto del bonsenso uman (sarìa la pì gran bestema che se podese far). sol che l’omo pol rivarghe.
tacarse ala lexe va ben, no digo de no, ma se gà da essar on fià maturi par no far cofà i fioi che i se taca ale cotoe de so mare parchè no i sa viver na situasion.
me ripeto, la scortexia la ghe xe stà. la xe fora de duito. el ponto xe che coà ghe xe intension de metarse in scontro co na persona (scontro de voxe o de lexe) ciapando n’ategiamento “da sentà” e “autoinvito”, cofà inte’l video. che soravia ghe xe sta na batua final “ne lasè magnar?” (andatevene).
tien de ocio che no scuxo le xente in pìe (se gà da dir che dognimodo i xera so on local piovego, sarìa defarente se i fuse pionbai in caxa).
mi vardo solo, e vedo che nisun dei do el vol ecoilibrio.
come gò dito pì de na olta, chi che dixe paxe dixe goera, e chi che dixe goera rivarà (par forsa) a chietarse. sfortunatamente semo ancora drento su sti do schieramenti.
deso le robe ramai… forsi le xe ndae masa vanti a forsa de fraintendimenti, malisie no ciarìe ecc.
gò vuo anca na inpresion defarente da la tua, mi cofà letor, lexendo el to comento. par exenpio coei 20 guardiaspalle (no so el numaro xusto) inte’l video no i xe ululanti. i xe entrai in silensio e la siora la gà scumisià parlar (no invità) e pò la gà saludà.
bhè, a mi me se gà praxentà on “vucunprà” che nol me molava (cioè, el se gavarìa lontanà solo se mi gavese fato la parte del susto. ma no volevo recitar na parte che no la fa parte de mi). co ghe gò dito de incomodarse me so sorprexo che se la gà mocada. no so come la sarìa ndada se se fuse sentà (forsi nantra olta 😀 )
se mi fuse alessia no farìa denunsie. son seguro che a tuto se pol darghe solusion tra de nialtri (sarìa na contradision voler indipendensa ma serchemo de essar dipendenti dale cotoe de mama itaja) senpre che se voja far mucio e no fasion.
el popolo el vede.
el po-po-lo el ve-de, e i volantni i deventa sol che carta da butar.
xe pì fasie inparar da chi che no vol ventete (de man, de pensiero, de voxe o, soratuto, de lexe) ma el serca union.
lo digo anca coà:
se ghe vol do man par far el s-cioco. e de s-ciochi se ghe ne sente co sti do VS. se on dei do el fuse ecoilibrà, el s-cioco sparise.
se coalchiduni de VS “no invità” el xe drio lexarme e el pansa che ghe dago raxon, el se sbaja de groso. farse anunsiar xe senpre na galanteria. gavì mancà!!!
inparemo a ver raporti pì de respeto che forsi se verxe altre porte.
bon sentimento a tuti 🙂
Riguardo le denunce, mi me risulta che la ” matrona ” la sia stà invità a presentarse in tei ufici dela Digos. Così me xè stà contà e così te lo riporto.
Chi me gà informà me gà anka dà detali. Ti ghin seto qualcosa ?
Voria comunque far savere a chi che fa da acompagnatore in sti RAID, che el riscio xè de trovarse cola fedina penale sporcà e par cosa po’ ? Par rompere le scatole ai altri e far così brute figure ?
A parte parare su spese legali e processuali. Costi che prima o dopo qualchedun dovarà pagare.
Se non te paghi deso Equitalia te mete subito all’asta l’auto e gli imobili, i ” liquidi ” vien congelà sin al pagamento con gli interessi.
Deso torno a scrivere in talian , così scrivo più spedio.
T’assicuro che in qualsiasi Paese al mondo, esistono regolamenti di Legge. Essi servono a fornire concretamente un indirizzo di legalità alla popolazione, altrimenti ognuno si farebbe giustizia in proprio. Anche il futuro Stato Veneto avrà le sue leggi, a cui i cittadini si dovranno uniformare.
I raid della scandiccese ( non fiorentina, come voleva farmi credere ) con il suo clan, sono aspramente criticati anche da parte dell’entourage di base di VR-Stato.
Nove iscritti con il gruppo di VR-Stato si sono dissociati e iscritti a VS-Legale da quanto mi è stato confermato.
Ho scritto guardaspalle ululanti, perchè alcuni accompagnano le esternazioni della solita ” matrona ” con sospiri, emissioni sonore e risatine, percepibili anche alle orecchie degli invitati.
Quando personalmente voglio conferire con qualcuno, chiedo un incontro riservato, oppure di gruppo. Non m’inoltro maleducatamente dove non sono stato invitato per farmi ridere dietro dagli altri, non pongo in rete poco saggiamente filmati non autorizzati.
Il reato di stalking comunque sussiste a mio parere.
Come una palese violazione della privacy, oltre che per il raid in sè, anche perchè le persone riprese loro malgrado e citate nell’articolo, non credo abbiano concesso l’autorizzazione a rendere pubblici i loro nomi e volti, che non sono neppure stati oscurati.
Il signore della Melegatti ha autorizzato la pubblicazione del suo nome e la pubblicizzazione del suo volto, tramite la rete ad esempio ? E’ socio oppure no, in VS ? Ha firmato una liberatoria per il video con le sue immagini ?
Tutti estremi da denuncia penale a mio parere.
Prima si pensa e poi s’agisce !
Buone cose a te.
Crisvi 🙂
a ti gà dito ben che la lexe la gà da “fornire concretamente un INDIRIZZO di legalità alla popolazione”.
el dovarìa essar ciapà defati cofà on “indiriso”, ma de fato semo rivai a inparar a molar xo le responsabilità “faxendoghe far a staltri” invese de inparar nialtri cosa i ne suxerise coei studià par “mexo de lexi”, apunto, demodo de poderse raportar mejo co el viver. pò su caxi veramente grandi invese se ghe vorìa na corte.
el dovarìa essar sol che on “indiriso” parchè, come ti sa, na lexe ciapada in man dal steso avogador la vien rebaltà sia che’l defenda o’l acuxa na stesa persona.
ma deso semo drìo ndar foravia da l’articolo e pò forsi xe masa presto par ver on popolo che’l gapia on fià de sesto par “doparar la lexe” invese che la “lexe la dopara el popolo”.
la penso anca mi cofà ti ga scrito (se pol lexarlo suxo), coel che intendevo dir xe che xe senpre fasie xudicar el conportamento de staltri ma no se vol metar in discusion el nostro (so la stragran majoransa pensemo de essar neti).
i xe vegui a metar i dei inte la corente… e ghe xe sta la scosa.
staltro 50% de eror (par mi) xe che i buxi i xera verti. cioè inte na maniera o staltra i gà colaborà.
scùxeme se me ripeto ancora, ma la xe na “cartina al tornasole”:
i s-ciochi i ghe xe. un da sol no li pol far.
a propoxito de riprexe video, no ti sa come le odio. coele fate de propoxito pò…
propio mi, che ghe la gò suxo anca co telecamere sparse in xiro.
sto video-cellulare no ghe lo gavarìa lassà far:
ti me dixi coel che ti vol dir, senpre che no ofenda la me ospitaità e i me ospiti, ma a mi no te me porti caxa tua perchè mi son uxà ciamar “conparmeso” prima de pararme vanti.
va beh, me par de far el filoxofo… e gò parlà masa 😉